توزیع بسته های مواد غذایی توسط مجمع عالی نخبگان منطقه یک در شرق مازندران
توزیع بسته های مواد غذایی توسط مجمع عالی نخبگان منطقه یک در شرق مازندران
سکان نیوز؛ دبیر و ریس منطقه یک مجمع عالی نخبگان خبر از بسته بندی و اهدا یکصد بسته از سبد کلا به خانواده های نیازمند در شرق مازندران خبر داد .

به گزارش سکان نیوز، دکتر فرخ زاد دبیر مجمع عالی نخبگان مازندران در ادامه به فضیلت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی است تا به خود تلنگر زده و از انحرافات جلوگیری کنیم و به خداوند نزدیک شویم.

وی ماه مبارک رمضان را ماه بندگی و نیایش های عارفانه و عاشقانه دانست و با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ بار به رحمت خداوند در قرآن اشاره شده، افزود: همچنین باید به مغفرت خداوند امید داشته باشیم و رمضان ماهی است که از ابتدایش درهای رحمت خدا باز می شود و باید از فرصت استفاده کرده و در آخرش برای خود توشه ای جمع کنیم.

فرخزاد ادامه داد: ماه رمضان یک فرصت بی نظیر است که با اعمال و رفتار خودمان توشه آخرت مهیا کنیم و از فرصت مناجات شبانه استفاده کنیم حتی آنجا که حتی خواب مومن و روزه دار عبادت است نیز استفاده کنیم.
لازم به ذکر میباشد مجمع عالی نخبگان منطقه یک استان مازندران در ابتدای سال هم برای از بین بردن بیماری کرونا با تهیه سه هزار ماسک و دستکش و ضد عفونی کننده و پخش رایگان آن در بین قشر آسیب پذیر و کم در آمد جامعه نقش مهمی در کنترل این بیماری داشته هست .