تنور داغ رقابت انتخاباتی در بابل/رقابت برای کسب دو کرسی مجلس دوازدهم
تنور داغ رقابت انتخاباتی در بابل/رقابت برای کسب دو کرسی مجلس دوازدهم
سکان؛ با نزدیک شدن به 11اسفند ماه ۱۴۰۲ زمان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رقابت انتخاباتی در بین کاندیدای این دوره از انتخابات در شهرستان بابل داغ تر شده است.

به گزارش سکان نیوز، رقابت نامزدهای حضور در مجلس دوازدهم با اعلام نتیجه بررسی صلاحیت نامزدها از سوی شورای نگهبان تنگاتنگ‌تر و فشرده‌تر از هفته‌های گذشته شده است.

با توجه به جمعیت نزدیک بیش از ۵۵۰ هزار نفری شهرستان بابل، بیشترین صندوق اخذ رای با ۵۲۵ صندوق در ۶ بخش و هفت شهر در این شهرستان فعال خواهد شد.

از مجموع ۸۸ نفر داوطلبی که بررسی صلاحیت آنها در هیأت نظارت رسیدگی شد؛ صلاحیت ۶۰ داوطلب تأیید شد و ۲۵ داوطلب نیز صلاحیت آنان مورد تأیید هیئت نظارت بر انتخابات قرار نگرفت که بعد از اعتراض برخی از داوطلبان و بررسی شورای نگهبان چند نفر دیگر نیز به گردونه انتخابات بازگشتند.

تعدادی از افراد تایید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه شهرستان بابل برای مجلس دوازدهم که جز چهرهای شاخص مطرح در این حوزه انتخابیه می باشند را مرور می کنیم.

1 . دکتر حسن حسن نتاج

پزشک و عضو اسبق شورای شهر بابل و در انتخابات مجلس یازدهم توانست 47 هزار رای از مردم شهرستان بابل کسب نماید و نفر سوم انتخابات شود.

2.دکتر علی کریمی فیروزجایی

نماینده فعلی مردم بابل در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه و رئیس فراکسیون روستائیان و عشایر مجلس

3. سردار مهدی سعادتی

نماینده فعلی مردم بابل در مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه و رئیس فراکسیون سهام عدالت

4. دکتر سید امیر حجازی اطاقسرا

دکترای حقوق بین الملل، وکیل دادگستری و استاد دانشگاه و تنها کاندیدای مطرح بخش گتاب می باشد

5.فرامرز ابوالحسنی

عضو سابق شورای شهر بابل که توانست با اعتراض به نظر هیئت نظارت دوباره به گردونه انتخابات مجلس دوازدهم برگردد.