تنور داغ انتخابات در قائمشهر،جویبار و سوادکوه/جوانی قادیکلایی چهره مردمی و متعهد
تنور داغ انتخابات در قائمشهر،جویبار و سوادکوه/جوانی قادیکلایی چهره مردمی و متعهد
سکان نیوز؛ انتخاب اصلح یکی از نکات کلیدی و از واژه‌های مرسومی است که در همه دوره‌های انتخابات مورد تاکید بوده و این امر به ویژه از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته و از اهمیت بسیار برخوردار است

به گزارش سکان، رهبر معظم انقلاب در خصوص مولفه های نامزد اصلح فرموده اند: یک نامزد اصلح باید با کفایت و با ایمان، عدالت‌خواه و ضد فساد، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی، معتقد به جوانان به‌ عنوان پیشران حرکت عمومی کشور و امیدوار به آینده باشد.

با نزدیک شدن به روز سرنوشت ساز 11 اسنفندماه رقابت بین نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائمشهر، جویبار،سیمرغ و سوادکوه داغ شده است.

مردم نظاره گر و در حال بررسی حرف ها وعده ها و عملکرد گذشته نامزدهای انتخابات مجلس هستند تا در بین این نفرات دو گزینه اصلح را برای نمایندگی شهرستان خود به مجلس دوازدهم بفرستند.

هماهنگی و یکی بودن شعار و عمل از ویژگی‌های مهم یک نامزد اصلح انتخابات است چرا که فرد باید به آنچه می‌گوید عمل کند و خلف وعده نکند.

اغلب نامزدهای انتخاباتی پس از انتخاب شدن یادشان می‌رود که چه گفتند و چه قول‌هایی به مردم داده‌اند و گاهی عمل آنها ۱۸۰ درجه با قول و وعده‌هایشان متفاوت است.

یکی از نامزدهای که در این دوره از انتخابات توسط شورای نگهبان مورد تایید صلاحیت قرارگرفت دکتر یوسفعلی جوانی قادیکلایی می باشد، این چهره مردمی و سیاسی در اولین دوره شرکت خود انتخابات مجلس در سال 1394 توانست اعتماد حدود 17 هزار نفر مردم این حوزه انتخابیه را به خود جلب کند.

جوانی قادیکلایی رئیس سابق مجمع عالی نخبگان استان مازندران دارای روحیه جهادی، عدالت خواهی، متعهد در کار و ضد فساد است که محبوبیت ویژه ای در اقشار مختلف مردم دارد.

امیدواریم مردم در روز 11 اسفندماه با مشارکت در انتخابات و با انتخابی اصلح باعث پیشرفت شهر و کشور خود شوند.