تنها راه مبارزه با هنجار های اخلاقی و اجتماعی  پیشرفت ورزش است
تنها راه مبارزه با هنجار های اخلاقی و اجتماعی  پیشرفت ورزش است
سکان نیوز؛ دنیای فوتبال عجیب و غریب است و در عین حال شیرین... فوتبال یکی از تراژبک ترین بر نامه های بصری و پر بیننده در طول تاریخ است .

به گزارش سکان نیوز، هر مسابقه فوتبال روایتی از شکست ها و پیروزی های یک تیم و حتی در سطوح بالاتر یک ملت و کشور است .
داستان های بین المللی فوتبال با غرور ملی و سعادت و سر بلندی مردم یک کشور گره خورده است و حتی بسیاری از راویان مسابقات فوتبال بازیکنان را به سر بازان یک کشور و زمین بازی را به زمین نبرد و مسایل حماسی تشبیه می کنند .
گل های دقیقه نود ،گل به خودی ،اخراج عادلانه و غیر عادلانه بازیکنان و…
همه جزو خاطرات فوتبالی محسوب می شود که گاهی باعث سر ریز شدن اشک یک ملت شده اند .
افتخار انرا داشتم که میزبان یکی از اسطور های ورزش پر مخاطب فوتبال شهرمان و آن هم از جنس دروازبان باشم .
اقای پیروز جغتاپور نام اشنای خطه مازندران متولد بابل ،در کار نامه ورزشی اش ۹ بازی ملی و سنگر بان تیم های نساجی مازندران و استقلال تهران را دارد .
وی خستگی ناپذیر و مانند دوران جوانی اش همچنان در میادین ورزشی حضور ی فعال دارد و به تربیت و اموزش جوانان علاقه مند فوتبال مشغول هستند .
از وی در مورد حضور در تیم ها ی فوتبالی و دوران مربیگربشان پرسیدم که اینگونه گفتند : شروع فعالیت ورزشی ام بدلیل عرق به بچه های فوتبال دوست پشت سینما شهر فرنگ ( ازادی ) با تیم دارایی دروازبانی را شروع کردم و سپس دروازبان تیم های شهربانی بابل ،بنیاد شهید تهران ،پورا تهران ،نساجی مازندران و استقلال پایتخت بودم .
و یک سال هم دروازبان تیم ملی کشورمان بودم که ۹ بازی ملی ( بدون هیچ گل خورده ) انجام داده ام.

وی گفت با دارا بودن مدرک a آسیا و لِول یک فیفا تاکنون مربی تیم های دریای بابل ( قهرمان همزمان لیگ و جام حذفی مازندران ) ،ژاندارمری ساری ،سرمربی شهدای جویبار و مربی شهرداری جویبار در لیگ دو ،مربی سایپای شمال در لیگ دو که قهرمان لیگ شدیم و به لیگ یک صعود کردیم، نساجی مازندران و خونه به خونه و رایکای بابل را بعهده داشتم .
در حال حاضر هم مدیر اکادمی فوتبال رایکای بابل را به عهده دارم که در همین جا باید از مدیران باشگاه بخاطر راه اندازی این اکادمی تشکر کنم چون کار بسیار شایسته ای برای فوتبال این شهر انجام داده اند .
اقای پیروز جغتاپور در مورد فعالیت ورزشی شخصی وگذران اوقات فراغت خودشان گفتند :
هفته ای ۷جلسه صبح و عصر تمرین و فوتبال بازی می کنم و دو جلسه تمرین بدنسازی نزد استاد عادل قنبر نژاد دارم و روزهای جمعه هم دریا می روم .
مطالعه کتاب یکی از علاقه های شخصی من است که بیشتر کتابهای روانشناسی و جا معه شناسی می خوانم و سالهاست که خلاصه نویسی کتاب را انجام می دهم و از هر کتاب جزوه ای چند ین صفحه ای خلاصه مطالب کتاب را یاد داشت می کنم .و اخرین کتابی که در دست مطالعه دارم ریشه اصالت به نویسندگی بابک علوی است .
در خاتمه این گفتگو از ایشان در مورد پیام به نسل جوان سوال کردیم که ایشان گفتند : چون خودم سه فرزند پسر دارم با این نسل اشنایی کامل دارم و روزانه بدلیل حضور در میادین ورزشی با انان در ارتباط هستم اعتقاد دارم ورزش بهترین ابزار برای مقابله با هنجار های اخلاقی و اجتماعی است. و بنده عاشقانه برای مردم و جوانان این شهر و کشورم تلاش خواهم کرد و انتظاری هم از متولیان ورزش و مسیولین ذیربط ندارم که یک نمونه از عدم بی تفاوتی متولیان ورزش را بیان کنم .
بنده در سال ۲۰۰۷ مدرک مربی دروازبانی یک اسیا را کسب کردم که این مدرک را بعد از ۱۳ سال بدستم رساندند که واقعا در جای خود قابل تامل است و یک رکورد تلقی می شود .