تمامی اقدامات داوطلبانه و فراتر از تعهدات برجامی از سوم اسفند متوقف خواهد شد
تمامی اقدامات داوطلبانه و فراتر از تعهدات برجامی از سوم اسفند متوقف خواهد شد
سکان نیوز؛ عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به حسن نیت کشورمان در اجرای برجام گفت: تاکنون اجرای معاهده برجام در کشورمان داوطلبانه و فراتر از تعهدات بین المللی مورد توافق بود .

علی کریمی فیروزجایی در گفت و گویی با اشاره سیاست اعلامی آمریکا در مورد برجام افزود: کشورمان نه به حرف و وعده های پوچ غر بی ها که منتظر اقدام عملی آنها است.
دبیر هیات رئیسه مجلس یازدهم سیاست خارجی کشورمان را شفاف و مبتنی بر عقلانیت و تامین منافع ملی دانست وافزود: ما نه تنها در مورد برجام که در تمامی زمینه های سیاست خارجی بر اساس منافع ملی حرکت میکنیم و چارچوب همکاری های ما با دنیا بر این راهبرد استوار است.
دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان با اشاره به حسن نیت کشورمان در اجرای برجام گفت: تاکنون اجرای معاهده برجام در کشورمان داوطلبانه و فراتر از تعهدات بین المللی مورد توافق بود .
این مسئول پارلمانی با تاکید بر کوتاهی فراوان کشورهای غربی در اجرای برجام خاطر نشان کرد: کشور های اروپایی و امریکاتاکنون به هیچ یک از تعهدات برجامی خود در قبال جمهوری اسلامی ایران پایبند نبودند.
کریمی فیروزجایی ادامه داد: بر اساس طرح مصوب مجلس از سوم اسفند ماه جاری تمامی اقدامات داوطلبانه و فراتر از تعهدات برجامی کشورمان مانند اجرای پروتکل الحاقی متوقف خواهد شد.
نماینده مردم بابل با اشاره به تعلل امریکا در رفع تحریمهای ظالمانه علیه کشورمان در باره عواقب ناشی از تداوم کوتاهی طرفهای برجامی ایران هشدار داد.
عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: ایران اکنون منتظر لغو تحریمها است تا گام های بعدی را برای تداوم همکاریها با آژانس بین المللی انرژی اتمی بردارد.
کریمی فیروزجایی یادآورشد : مجلس شورای اسلامی زنگ پایان مماشات با غربی ها را در پرونده هسته ای به صدا در آورده است.
این نماینده مجلس با تاکید برماهیت صلح آمیز فعالیت های هسته ای کشورمان افزود: آژانس بین المللی انرژی اتمی همواره بر صلح آمیز بودن فعالیت هسته ای کشورمان مهر تایید زد و ادعاهای دروغین غربی ها درباره خطرناک بودن آن از اساس وجاهت ندارد.
کریمی فیروزجایی تصریح کرد: براساس فتوای دینی رهبر فرزانه انقلاب بعنوان عالی ترین دستور حکومتی برخورداری از سلاح هسته ای جایی در دکترین دفاعی ایران ندارد.