تقدیر و تشکر فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ از معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران
تقدیر و تشکر فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ از معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران
سکان نیوز؛ مسئول بسیج دانشجویی تهران بزرگ در مراسمی از معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران به دلیل پیگیری در واکسیناسیون کرونا با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد.

مراسمی تقدیر و تکریمی بعدازظهر سه‌شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ با حضور دکتر علیرضا اولیایی منش، معاون بهداشت، دکتر اسمعیل محمد نژاد، نماینده سرپرست دانشگاه در پیگیری واکسیناسیون کرونا در مناطق تحت پوشش، دکتر محمدرضا سلمانی رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران و صادق میرزاده مفرد، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ و محمدحسین کفعمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در مرکز رویداد شهید فخری زاده در سفارت سابق آمریکا لانه جاسوسی برگزار شد.
در این مراسم مسئول ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ با اهدای لوح تقدیری از معاون بهداشت دانشگاه، نماینده سرپرست دانشگاه در پیگیری واکسیناسیون کرونا مناطق تحت پوشش، رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران و آرزو چراغی ناظر این سایت با اهدای لوح تقدیری قدردانی کرد.
دکتر اولیایی منش در سخنرانی این مراسم به نیروهای بسیجی به‌عنوان افرادی که وجودشان با ایثار آمیخته است اشاره کرد و گفت: بسیج جایی است که برای مردم فداکاری و ایثار می‌کند.
وی در ادامه به یکی از بهترین شاخه‌های بسیج، که بسیج دانشجویی است اشاره کرد و افزود: شما انسان‌های تأثیرگذار در جامعه خواهید بود و در حدود یک ماه با همکاری هم توانستیم بیش از سی هزار دوز واکسن برای گروه‌های هدف تزریق کنیم و نیروهای بسیج بعد از بسته شدن پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شهید کسری اسماعیلی فعالیت خود را ادامه دادند و در تیم‌های سیار واکسیناسیون مدافعان سلامت مرکز بهداشت جنوب تهران را همراهی می‌کنند.
وی در ادامه به سال‌های فعالیت خود در نظام سلامت اشاره کرد و گفت: این همدلی و همراهی که در دوران کرونا ایجاد شد فقط در دوران جنگ شاهد آن بودیم، درآن زمان همدلی و همراهی خاصی ایجادشده بود و منیت ها از بین رفته بود و همه هدف را می‌دیدند و بافرمان حضرت امام (ره) درصحنه حاضر می‌شدند و در حال حاضر هم ما همچنین فضایی را احساس کردیم و امیدوارم از این فضای معنوی که ایجادشده بتوانیم برای پیشرفت، توسعه، آبادانی کشور و خدمت به محرومان استفاده کنیم.

  • نویسنده : دانیک
  • منبع خبر : دانشگاه علوم پزشکی تهران،