تفکر و مدیریت جهادی در شهرداری سرخرود، شهر را در مسیر توسعه قرار داد
تفکر و مدیریت جهادی در شهرداری سرخرود، شهر را در مسیر توسعه قرار داد
سکان نیوز؛ در تفکر و مدیریت جهادی هم ذوق، ابتکار و خلاقیت وجود دارد و هم کار دلی ، زمانی که کار از روی خلوص و اعتقاد واقعی صورت می گیرد رضایت مردم را در بر خواهد داشت.

به گزارش سکان، مدیریت جهادی به عنوان یک الگو و مدل مطلوب و سازگار با الگوی اسلامی و ایرانی پیشرفت تا کنون بارها از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است چرا که مدیریت جهادی هم ویژگی های اثباتی و ایجابی دارد و هم می توان برای آن مرزهای معین و مشخصی با الگوهای متعارف و رایج مدیریتی در جهان قائل شد و نکته دیگر توجه به مزیت مطلق الگوی مدیریت جهادی که از یک سو مبتنی و متکی بر علم، تجربه، مهارت و تخصص است و از سوی دیگر مستظهر به توکل و اعتماد به خداوند متعال و با نیت قرب الی الله پیش می رود.

بی شک هر چه پویایی یک شهر بیشتر باشد، نشانگر تلاش مجموعه مدیریت شهری و شهروندان بوده و زندگی در یک شهر پویا می‌تواند بسیار رغبت برانگیز و پرنشاط باشد.

یکی از مدیرانی که توانسته با تفکر و مدیریت جهادی تحولات اساسی در شهر سرخرود ایجاد کند مهندس محسن کبود فیروزجایی شهردار شهر سرخرود می باشد که با توجه به تجربه و تخصصی که در حوزه مدیریت شهری دارد تحولات بسیار خوبی در این شهر ساحلی و گردشگرپذیر مازندران رقم زده است.

شهرداری سرخ‌رود به عنوان سرآمد شهرداری‌های مازندران در بهره‌مندی از فناوری روز با جمع‌آوری زباله و پاکسازی سواحل با استفاده از دستگاه ساحل‌روب به عنوان ساحلی زیبا مورد توجه مسافران است.

شهر سرخ‌رود به عنوان یک شهر موفق در جذب سرمایه‌گذاران می باشد و حضور گسترده بخش خصوصی و احداث فضای اقامتی و تفریحی از سوی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در شهر سرخ‌رود به نسبت سایر شهرهای ساحلی منحصر‌به‌فرد بوده و مسافران با توجه به تحول عمومی در ساختار فضای شهری سرخ رود بر این مهم صحه گذاشته‌اند.

رویکردهای خوبی در دوره مدیریتی مهندس کبود در شهرداری سرخرود آغاز شده است و یکی از مصادیق مدیریت جهادی عملیاتی سازی امور است، یعنی عینیت بخشی به امور بجای بایگانی کردن آنها است.

اميد است كه بفرموده مقام معظم رهبري در سايه تدابير مديريت جهادي به بركت انقلاب اسلامي، نظام اسلامي، دولت اسلامي، كشور اسلامي و تمدن اسلامي را شاهد باشيم، آن وقت فرهنگ اسلامي ، فضاي عمومي بشريت را فرا خواهد گرفت و همه اينها فقط با مراقبت و تقواي الهي عملي فردي و اجتماعي قابل اجراست.