تفکرات انقلابی و مدیریت جهادی یک شهردار/گرگان در مسیر توسعه
تفکرات انقلابی و مدیریت جهادی یک شهردار/گرگان در مسیر توسعه
سکان نیوز؛ در تفکر و مدیریت جهادی هم ذوق، ابتکار و خلاقیت وجود دارد و هم کار دلی ، زمانی که کار از روی خلوص و اعتقاد واقعی صورت می گیرد رضایت مردم را در بر خواهد داشت.

به گزارش سکان، مدیریت جهادی به عنوان یک الگو و مدل مطلوب و سازگار با الگوی اسلامی و ایرانی پیشرفت تا کنون بارها از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است چرا که مدیریت جهادی هم ویژگی های اثباتی و ایجابی دارد و هم می توان برای آن مرزهای معین و مشخصی با الگوهای متعارف و رایج مدیریتی در جهان قائل شد و نکته دیگر توجه به مزیت مطلق الگوی مدیریت جهادی که از یک سو مبتنی و متکی بر علم، تجربه، مهارت و تخصص است و از سوی دیگر مستظهر به توکل و اعتماد به خداوند متعال و با نیت قرب الی الله پیش می رود.

بی شک هر چه پویایی یک شهر بیشتر باشد، نشانگر تلاش مجموعه مدیریت شهری و شهروندان بوده و زندگی در یک شهر پویا می‌تواند بسیار رغبت برانگیز و پرنشاط باشد.

یکی از مدیرانی که توانسته با تفکر و مدیریت جهادی تحولات اساسی در شهر گرگان در مدت کوتاه مدیریت خود ایجاد کند مهندس محمدرضا سبطی شهردار شهر گرگان می باشد که با توجه به تجربه و تخصصی که دارد تحولات بسیار خوبی در این شهر تاریخی و گردشگرپذیر رقم زده است.

گرگان شهری بزرگ و زیبا در شمال کشور است که طبیعت چشم نواز و جاذبه‌های بی‌شمار آن می‌تواند هر میهمانی را به خود جذب کند و به همین دلیل یک شهر گردشگرپذیر است.

شهر گرگان قطب تجارت منطقه‌ای محسوب می‌شود و در این شهر زیبا بافت تاریخی دیدنی، طبیعت دلنشین و آب و هوای دلچسب فضای بسیار خوبی را برای گردشگری و تجارت فراهم کرده است.

اکنون گرگان مرحله جدیدی از تحول در حوزه توسعه شهری را می‌گذراند رویکردهای خوبی در دوره مدیریتی مهندس سبطی در شهرداری گرگان آغاز شده است و یکی از مصادیق مدیریت جهادی عملیاتی سازی امور است، یعنی عینیت بخشی به امور بجای بایگانی کردن آنها است.

اميد است كه بفرموده مقام معظم رهبري در سايه تدابير مديريت جهادي به بركت انقلاب اسلامي، نظام اسلامي، دولت اسلامي، كشور اسلامي و تمدن اسلامي را شاهد باشيم، آن وقت فرهنگ اسلامي ، فضاي عمومي بشريت را فرا خواهد گرفت و همه اينها فقط با مراقبت و تقواي الهي عملي فردي و اجتماعي قابل اجراست.