تفکرات انقلابی و مدیریت جهادی کهنسال در بنیادشهید مازندران/رفع مشکلات ایثارگران دغدغه یک مدیرکل
تفکرات انقلابی و مدیریت جهادی کهنسال در بنیادشهید مازندران/رفع مشکلات ایثارگران دغدغه یک مدیرکل
سکان؛ مدیریت می تواند در عرصه های مختلف تأثیرگذار باشد اما زمانی می تواند دستاوردهای بزرگ مورد انتظار را تحقق بخشد که این مدیریت بامؤلفه های جهادی و تفکرات انقلابی همراه باشد.

به گزارش سکان، بنیادشهید و امور ایثارگران به عنوان نهادی با وظایفی متنوع و چندین گروه مخاطب متفاوت – که همگی از ظرفیت ها و سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی هستند شناخته می شود.

اکنون و در گام دوم انقلاب اسلامی ضرورت ارتقای کیفیت خدمات رسانی در کنار بازتعریف فعالیت ها و اولویت ها ، شاید از مهم ترین موضوعاتی است که به ویژه از سوی نهادهای انقلابی بایستی مورد توجه قرار گیرد.

گفتمان مدیریت جهادی از آن دست تئوری ها و مفاهیمی است که جای خالی آن امروز در جای جای کشور دیده می شود و بنیاد شهید و امور ایثارگران بیش و پیش از هر مجموعه ی دیگر در حوزه های عمل خود به ویژه «خدمات رسانی» به خانواده معظم شهدا و جانبازان، و بخش مهم «فرهنگ» بایستی پیشتاز تحقق و تسری این گفتمان باشد.

شنیدن خواسته‌های جامعه ایثارگران از وظایف مهم و اساسی کارکنان بنیاد است که موجب آشنایی بهتر با مشکلات و درخواست‌های آنان شده و درنهایت به رفع این مشکلات کمک شایانی خواهد کرد.

دکتر سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران از جمله مدیرانی است که در مازندران با تفکرات انقلابی و اقداماتی جهادی در رفع مشکلات جامعه ایثارگران در استان اقدامات خوبی را تاکنون انجام داده است.

خدمت رسانی به بهترین قشر از جامعه یعنی ایثارگران و خانواده های شهدا که اصلی ترین وظیفه بنیادشهید و امور ایثارگران است که دکتر کهنسال با تمام توان در راستای خدمت رسانی و حفظ عزت و کرامت این عزیزان در حال تلاش است و امیدواریم در ادامه خدمت به این جامعه هدف موفق باشند.