تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس در ماه مبارک رمضان
تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس در ماه مبارک رمضان
سکان نیوز؛ عضو هیئت رئیسه مجلس از تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تا ۲ هفته آینده خبر داد.

روح‌الله متفکر آزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی ، از تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس در 2 هفته آینده خبر داد و گفت: جلسات علنی مجلس در 2 هفته آینده در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

وی افزود: بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت و درمان برای پاسخ به سوالات نماینده ساری و آبادان درباره توزیع ناعادلانه پزشک در سطح کشور و همچنین مشکلات موجود در حوزه توزیع دارو در جلسه علنی مجلس حاضر می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: ساعت آغاز جلسات نیز طبق تصمیم قبلی هیئت رئیسه از 8:45 تا 12:45 خواهد بود.

پیش از این هیئت رئیسه مجلس تصمیم گرفته بود که نمایندگان در هفته‌ای که لیالی قدر در آن قرار دارد به حوزه‌های انتخابیه خود بروند.

بر اساس این تصمیم هیئت رئیسه مجلس، نمایندگان در سه هفته متوالی جلسه علنی خواهند داشت که یک هفته آن سپری شده است و در هفته چهارم که لیالی قدر در آن هفته قرار دارد به حوزه‌های انتخابیه خود می روند.

همچنین بر اساس این تصمیم نمایندگان در هفته پایانی ماه مبارک رمضان، در روزهای شنبه و یکشنبه در مجلس حاضر خواهند بود و مجلس جلسه علنی خواهد داشت و پس از این دو روز، نمایندگان در روزهای عید فطر تا پایان هفته به حوزه‌های انتخابیه خواهند رفت.

بر اساس این گزارش؛ مجلس معمولا در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد که بعضا بنا به دلایل مختلف و با تصمیم هیئت رئیسه روزهای برگزاری جلسات علنی تغییر می‌کند که در این چند هفته هم روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرده است.