سکان نیوز؛ مراسم معارفه حسن مونسان و صمد عزیز نژاد دو عضو جدید هیات مدیره بانک ملی ایران با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد و مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران برگزار شد.

به گزارش سکان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر احسان خاندوزی در این مراسم، ضمن تاکید بر راهبرد وزارت اقتصاد برای توانمندسازی بانک ها گفت: با توجه به توانمندی های مجموعه مدیریت بانک ملی ایران، این بانک می تواند در همکاری تنگاتنگ با وزارت اقتصاد و اجرای دقیق راهبردهای دولت، بخشی از مشکلات پیش روی کشور را بر طرف کند.
وی با اشاره به نقش پیشرو بانک ملی ایران در نظام بانکی گفت: یکی از مصادیق مهم این نقش پیشرو در نظام بانکی، مبارزه با تخلفات و پیشگیری از وقوع آن ها است.
وزیر اقتصاد ضمن تقدیر از برنامه ریزی به عمل آمده در بانک ملی ایران برای بهبود و اصلاح نظام بانکی و به تبع آن اصلاح صورت های مالی، تاکید کرد: لازم است ضمن توجه به برنامه های بلند مدت جهت ترمیم صورت های مالی بانک، برنامه های کوتاه مدت به منظور پویایی و ارائه به اقشار و طبقات مختلف همچون کارا کارت ارزی طراحی و اجرا شود.
خاندوزی با تاکید بر رویکرد دولت در استفاده از نیروهای جوان و پر تلاش گفت: باید تلاش شود تا در لایه های دیگر مدیریت بانک ملی ایران از ظرفیت پر توان جوانان با دانش، مبتکر و خلاق استفاده شود.
وی ضمن تاکید بر ارائه سیستمی اطلاعات در بانک های دولتی گفت: بانک ها باید با استفاده از نظام گزارش گیری مبتنی بر این سیستم ها در پاسخگویی به افکار عمومی و شبهات احتمالی با سرعت وارد عمل شوند.