تصفیه‌خانه شیرابه محل سابق دفن زباله ساری فعال است
تصفیه‌خانه شیرابه محل سابق دفن زباله ساری فعال است
سکان نیوز؛ علیرضا حمیدی گفت: شهرداری ساری در راستای کاهش آسیب‌های محیط زیستی، تصفیه‌خانه شیرابه محل دفن سابق زباله را همچنان فعال نگه داشته است.

به گزارش سکان به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، علیرضا حمیدی اظهار کرد: یکی از وظایف و مسئولیت‌هایی که در شهرداری ساری به آن توجه ویژه داریم احیای محیط زیست است.

وی با تاکید بر اینکه حفاظت از محیط زیست رابطه مستقیم با حفظ جان انسان‌ها دارد افزود: در همین راستا ضمن حفظ محیط زیست شهری و توجه به زیست‌بوم، شهرداری ساری در راستای کاهش آسیب‌های محیط زیستی، تصفیه‌خانه شیرابه محل دفن سابق زباله را همچنان فعال نگه داشته است.

معاون خدمات شهری شهرداری ساری با بیان اینکه از 2 سال قبل تا کنون زباله‌ای به محل دفن سابق در پشتکوه، حمل نکردیم، گفت: حسب تاکید جواد طالبی شهردار ساری مبنی بر اجرای مستمر تعهدات زیست محیطی و نگاه ویژه‌ای که شهرداری به این منطقه دارد و با وجود شرایط نامساعد جوی منطقه، با تمهیدات اندیشیده شده تصفیه‌خانه با حضور نیروهای شهرداری ساری فعال است.

وی با اشاره به اینکه معمولاً سیستم تصفیه خانه شیرابه در این فصل از سال فعال نبوده، خاطرنشان کرد: شهردار ساری تاکید دارد در هر شرایط جوی، این تصفیه‌خانه فعال باشد تا آسیبی که در گذشته به این منطقه وارد شده کاهش یابد.