تشکیل انجمن کارگری اولین اقدام برای مطالبه گری نیروهای شرکتی است
تشکیل انجمن کارگری اولین اقدام برای مطالبه گری نیروهای شرکتی است
سکان نیوز؛ رئیس انجمن کارگری نیروهای شرکتی توزیع برق مازندران بیان داشت؛ تشکیل انجمن کارگری در راستای مطالبه گری نیروهای شرکتی برای تبدیل وضعیت است.

به گزارش سکان، مهدی امرائی در گفت و گویی با اشاره به اینکه بیش از 1200 نیروی شرکتی در توزیع برق مازندران در سطوح مختلف مشغول به کار می باشند، افزود؛ مطالبه مهم و اصلی این همکاران تبدیل وضعیت بدون قید و شرط است.

وی گفت‌؛ قبل از برگزاری انتخابات انجمن کارگری نیروهای شرکتی توزیع برق مازندران فعالیت های ما در قالب کارگروه نیروهای شرکتی شرکت توزیع نیروی برق مازندران بود که در مورد مطالبات مالی و تبدیل وضعیت همکاران را پیگیری میکردیم.

مهندس امرائی با اشاره به اینکه با ایجاد کارگروه منسجم با انتخاب نماینده از همه امور در شهرستان‌های مختلف و ستاد از مهمترین اقدامات ما برای اتحاد همکاران در سال گذشته بود افزود؛ خوشبختانه این انسجام کلیه همکاران برق مازندران برای پیگیری در زمینه تبدیل وضعیت نتایج مثبتی را در پی داشت.

رئیس انجمن کارگری نیروهای شرکتی توزیع برق مازندران در پایان گفت‌؛ از وزارت نیرو تقاضا داریم با تبدیل وضعیت بی قید و شرط نیروهای شرکتی در توزیع برق و حذف پیمانکاران به این تبعیض خاتمه دهند.