تشويق مردم به استفاده از خدمات غيرحضوري برق تبريز/ راهكاری برای مبارزه با ويروس كرونا
تشويق مردم به استفاده از خدمات غيرحضوري برق تبريز/ راهكاری برای مبارزه با ويروس كرونا
سکان نیوز:هفتمين جلسه ي اضطراري ستاد كنترل و پيشگيري از بيماري هاي زيستي و واگيردار شركت توزيع نيروي برق تبريز تشكيل و ضمن تشويق مردم به استفاده از خدمات غيرحضوري برق تبريز به عنوان راهكار مبارزه با بيماري ويروس كرونا، بر ادامه ي روند تهيه ي اقلام بهداشتي از جمله تهيه ي ماسك و دستكش هاي قابل شستشو تاكيد شد.

به گزارش سکان نیوز/هفتمين جلسه ي اضطراري ستاد كنترل و پيشگيري از بيماري هاي زيستي و واگيردار شركت توزيع نيروي برق تبريز تشکیل شد و نجوه ی استفاده از روش هاي نوين براي رفع آلودگي ها، نحوه ي سمپاشي محيط، استفاده از اشعه هاي مادون بنفش و … در جهت كنترل و پيشگيري از شيوع بيماري و پيشنهادهاي ارائه شده در اين زمينه مطرح شد.
همچنين مقرر شد تهيه و توزيع اقلام بهداشتي تنها توسط امور تداركات و گروه مديريت بحران و پدافند غيرعامل انجام شود و امورهاي تابعه و دفاتر نسبت به ايجاد حايل پيشخوان با استفاده از نايلون شيشه اي در واحدهايي كه با ارباب رجوع در ارتباطند اقدام كنند. در جهت كنترل و جلوگيري از تجمع مراجعين، طرح هاي فاصله گذاري با نصب برچسب هاي محل ايستادن تهيه و نصب شود.
در این جلسه ي اضطراري ستاد كنترل و پيشگيري از بيماري هاي زيستي و واگيردار، مقرر شد فعاليت همكاران در قالب دوركاري و شيفت كاري، صرفا مشمول همكاران داراي بيماري زمينه اي و بانوان باردار و شيرده شود.
اين گزارش حاكي است، فرم هاي نظرسنجي و پايش مراجعه كنندگان به امورها و ادارات كه توسط دفتر روابط عمومي تهيه شده، پس از جمع آوري، تجزيه و تحليل شده و راهكارهايي براي خدمات حضوري و غيرحضوري ارائه شود.
بررسي و ارائه ي راهكارهاي تشويقي جهت هدايت متقاضيان خدمات براي استفاده از سيستم هاي الكترونيكي و غيرحضوري توسط دفاتر روابط عمومي و فناوري اطلاعات و ارتباطات و درج بندهاي لازم در خصوص تهيه ي اقلام پيشگيري و كنترل بيماري هاي زيستي و واگيردار توسط شركت هاي پيمانكار از ديگر مصوبات هفتمين جلسه ي اضطراري ستاد كنترل و پيشگيري از بيماري هاي زيستي و واگيردار شركت توزيع نيروي برق تبريز بود.

  • نویسنده : 1161