تراژدی انتخاب شهردار بابل/مردم منتظر تصمیم کبری شورای شهر
تراژدی انتخاب شهردار بابل/مردم منتظر تصمیم کبری شورای شهر
سکان نیوز؛ حدود دوماه قبل اعضای شورای ششم شهر بابل با حاشیه های فراوان 5 عضو شورا، شهردار شهر بابل را انتخاب کردند.

به گزارش سکان، دو ماه از انتخاب شهردار منتخب بابل می گذرد ولی متاسفانه شهردار منتخب نتوانست در استعلامات وزارت کشور عبور کند و حکم انتصاب وی توسط وزیر کشور امضا نشده است.

شهر بابل به عنوان بزرگترین شهر پرجمعیت استان مازندران از زمان شروع فعالیت شورای ششم، شهرداری این شهر بدون معاون و مدیر و شهردار آن با حکم سرپرستی در حال فعالیت می باشند.

تصمیم اشتباهی که 5 عضو از 9 عضو شورای شهر بابل در 2 ماه گذشته گرفته اند روند توسعه شهر را کند کرده است و مردم شهر منتظر تصمیم قاطع اعضای شورای شهر در معرفی مجدد شهرداری توانمند، باتجربه و امتحان پس داده به وزارت کشور هستند.

دو آفت سیاسی‌کاری و شخص محوری شاید به آسانی شورای شهربابل را برای مدت‌ها در انفعال فرو برد در وضعیت کنونی، هیچ فرصت و مجالی برای خطا وجود ندارد. در صورت لجاجت و ترجیح منافع گروهی و شخصی بر منفعت شهروندان، اعتماد عمومی ایجاد شده به شورای شهر سلب خواهد شد و نارضایتی بروز پیدا خواهد کرد.

اینک و در ابتدای راه، شورای جدید شهر بابل، خود را در بزنگاه بسیار مهمی می‌بیند که انتظار همه شهروندان و مسئولین شهری از آن، چیزی جز رفتار عالمانه، تخصص محور و به دور از ملاحظات سیاسی نیست.

9 عضو شورای شهر بابل بدانند تمام این مناصب و پست‌ها رفتنی است و آنچه می‌ماند اثرات کارهای ماست که باید در پیشگاه خداوند و مردم پاسخگو باشیم خوشا به حال کسانی که پوشه آخرت خود را به نیکی جمع کردند.