تحولاتی مشکوک برای همیاری و شهرداری های مازندران/داستان اسپانیا چیست؟
تحولاتی مشکوک برای همیاری و شهرداری های مازندران/داستان اسپانیا چیست؟
سکان نیوز؛ شنیده ها حاکی از آن است که استانداری چراغ خاموش در حال تغییر مدیرعامل سازمان همیاری و شهرداری های مازندران است.

به گزارش سکان، با گذشت مدتی از شروع به کار سید محمود حسینی پور در استانداری مازندران و راه افتادن تغییرات عزل و نصب ها توسط عده ای محدود در ساختمان سفید استانداری ، انتقادات پیرامون جنس برخی انتصاب های وی از سوی برخی نمایندگان مجلس و رسانه ها بالا گرفت.

یکی از انتصاب‌های قابل تاملی که چراغ خاموش در حال انجام می باشد مربوط به تغییر مدیرعامل سازمان همیاری و شهرداری های مازندران است، فردی که در گذشته در مسئولیت شهرداری یکی از شهرهای غرب استان دارای حرف و حدیث های فراوان بوده از گزینه های جدی این سازمان است.

رفت و آمدهای این فرد پرحاشیه به کشور اسپانیا از جمله مواردی است که باید مورد بررسی جدی و دقیق قرار گیرد.

این موضوع باید بررسی شود که چطور فردی در گذشته عملکرد وی دارای حاشیه های فراوان بوده به راحتی در لیست مدیران دولت انقلابی رئیسی برای سازمان همیاری قرار میگیرد.

از این رو باتوجه به زمزمه‌هایی که پیرامون نقش برخی افراد برای مهره‌چینی مدیران مجموعه‌های گلوگیر اقتصادی در مازندران مطرح است و خط قرمزی که رئیس جمهور محترم درخصوص رعایت شایسته سالاری و افرادی پاک دست و انقلابی در انتصاب‌هایشان تعیین کردند، ضرورت دارد شاخص‌های انتصاب مدیرعاملی سازمان همیاری و شهرداری برای افکار عمومی بصورت شفاف اعلام شود تا شائبه کارسازی و صحنه‌گردانی برخی افراد برای چینش نیروهایشان از بین برود.