تحقق کریدور شمال-جنوب با بازسازی ۳۰ کیلومتر راه روستایی در اِشکوَرات
تحقق کریدور شمال-جنوب با بازسازی ۳۰ کیلومتر راه روستایی در اِشکوَرات
سکان؛ استاندار مازندران با بیان اینکه در نشست با استانداران گیلان و قزوین مقرر شد ۳۰ کیلومتر از مجموع این جاده در سال جاری برای سهولت تردد اهالی روستاییان بازسازی شود، گفت: این جاده برای تحقق کریدور محور شمال-جنوب بسیار مهم بوده و هم اکنون به خاطر خاکی بودن تردد در آن بسیار سخت و دشوار است.

سید محمود حسینی پور  در جلسه مشترک استانداران گیلان و قزوین و طی بازدید از جاده” قزوین، رحیم آباد و کلاچای، اظهار کرد: این تصمیم در جلسه با حضور استانداران سه استان، معاون وزیر راه و شهرسازی، نماینده مردم تنکابن و رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان منابع طبیعی و محیط زیست اتخاذ شده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه با بازسازی جاده در نظر گرفته شده؛ روستاییان همجوار سه استان گیلان، مازندران و قزوین می‌توانند به راحتی تردد داشته باشند، تصریح کرد: این جاده برای سه استان بسیار مهم بوده و به طور کلی این محور مشترک در مجموع ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در برنامه بودجه دولت ردیف اعتباری لحاظ شده است.

حسینی پور اضافه کرد: تامین این مقدار اعتبار کلان به طور قطع به منابع قابل توجهی نیاز دارد که از طریق فروش طرح مولد سازی و دیگر ردیف هایی که قرار است نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی پیگیری کند، بازسازی این جاده به اتمام می‌رسد.