تحقق رشد ۸ درصدی اقتصادی از نکات مثبت و محوری بودجه 1401 است
تحقق رشد ۸ درصدی اقتصادی از نکات مثبت و محوری بودجه 1401 است
سکان نیوز؛ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رویکرد اقتصاد مقاومتی در بودجه برجسته است، گفت: اهتمام مسئولان در مسیر خدمت رسانی و رفع مشکلات کشور موجب اعتلای حکومت دینی خواهد شد.

به گزارش سکان، علی کریمی فیروزجایی در گفتگویی بیان داشت؛ مشکلات کنونی کشور در سایه هم راستایی قوای سه گانه و اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب حل شدنی است.

نماینده مردم بابل با اشاره به تلاش دولت سیزدهم در حل چالش‌های عمده کشور ادامه داد: رویکرد دولت سیزدهم مبتنی بر بکارگیری اراده‌های ایمانی و انقلابی برای عبور از مشکلات ستودنی است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به بودجه سال 1401 کشور خاطر نشان کرد: امسال با اجرایی شدن قانون بودجه که رویکرد اقتصاد مقاومتی آن برجسته است، هدف گذاری مهمی در مسائل کلان تحقق می‌یابد.

وی میل به تولید و سرمایه گذاری برای تحقق رشد ۸ درصدی اقتصادی را از نکات مثبت و محوری بودجه 1401دانست وافزود: با تسهیل مقررات و حذف بروکراسی اداری در مسیر سرمایه گذاری، جهش فعالیت‌های اقتصادی در کشور رخ خواهد داد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس یاد آور شد: با اجرای طرح جوانی جمعیت در سال 1401با ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار، طرح نشاط اجتماعی در کشور کلید خواهد خورد.

این مسئول پارلمانی با اشاره به مشکلات فرهنگی در کشورخاطر نشان کرد: بزودی با همکاری مجلس ودولت طرح جامعی برای تقویت زیر ساخت‌های فرهنگی درکشور اجرایی می‌شود.

کریمی فیروزجایی با تاکید بر نقش مهم جوانان در پیشبرد اهداف انقلاب گفت: بستر سازی برای نقش آفرینی بیشتر و مؤثرتر جوانان در عرصه‌های مدیریتی وفرهنگی نقشه راه آینده کشور است.

این نماینده مجلس صیانت از مؤلفه‌های اثربخش فرهنگی انقلاب را ضروری دانست واظهار کرد: دولت مکلف شد اجرای تمامی طرح‌های توسعه در کشور را با پیوست فرهنگی همراه کند.

عضو مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: از امسال درآمدهای استان‌ها در طرح‌های توسعه استانی هزینه خواهد شد.