تجلیل از فعالان ستاد سحر آیت الله رئیسی در مازندران با حضور عضو هیئت رئیسه مجلس
تجلیل از فعالان ستاد سحر آیت الله رئیسی در مازندران با حضور عضو هیئت رئیسه مجلس
سکان نیوز؛ همایش تجلیل از مسئولان کمیته ها و شهرستانهای ستاد سحر آیت الله رئیسی در مازندران با حضور کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس در ساری برگزار شد.

به گزارش سکان نیوز، دکتر علی کریمی فیروزجایی در این مراسم با اشاره به مشارکت مردم ایران در انتخابات 28 خردادماه ، عنوان کرد: مشارکت ۵۰درصدی مردم درانتخابات در شرایط دشوار کرونایی و برخی بی تدبیریهای اجرایی بیانگر هوشمندی سیاسی و موقع شناسی آنان است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی مشارکت ۵۰ درصدی در انتخابات را از حیث حکمرانی و تعمیق دموکراسی مطلوب دانست و افزود: در برخی کشورهای مدعی دموکراسی در غرب نرم مشارکت در انتخابات زیر ۴۰درصد است .

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به تلاش مذبوحانه رسانه های معاند خارجی و بداندیشان برای ناامید کردن مردم از انتخابات افزود: ناکامی بزرگ بوق‌های رسانه ای استکبار و عوامل داخلی آنها در این عرصه گواه محکمی بر بینش عمیق و آرمانگرایی مردم با بصیرت کشورمان است.

وی، پیام مهم انتخابات اخیر را تداوم آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های برآمده از آن دانست و ادامه داد: حل مشکلات اساسی کشور و جهش فرصت های طلایی پیشرفت و اقتدار  در گرو تداوم حضور فعال مردم در صحنه است.

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم  با اشاره به  ایجاد شور وشعف ملی در کشور پس از انتخابات آن را  مایه دلگرمی دوستداران نظام اسلامی و یاس و ناامیدی بدخواهان عنوان و خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم رسالت مهمی در افزایش انسجام ملی و تقویت نشاط سیاسی در کشور برعهده دارد. حل چالش های محوری مانند اقتصاد ومعیشت و نیز مشکلات فرهنگی ماموریت خطیر دولت سیزدهم است.

عقیل امامی رئیس ستاد سحر آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری دولت سیزدهم در مازندران در ادامه این مراسم با تقدیر از زحمات مسئولان کمیته ها و مسئولان شهرستانهای ستاد سحر در مازندران گفت:حضور گسترده و آگاهانه مردم در سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا زمینه ای برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بود .

وی با اشاره به اینکه از مدت‌ها قبل دشمنان داخلی و خارجی که چشم دیدن اقتدار ایران را در جهان و منطقه نداشته و ندارند با فعالیت‌های سوء فرهنگی به دنبال دلسرد کردن همگان برای حضور در انتخابات بودند، گفت:هر زمان تهدیدات دشمنان علیه ایران اسلامی و ملت زیاد شده به همان اندازه انسجام ملت افزایش یافته است.