تامین اجتماعی پاشنه آشیل امنیت اجتماعی است
تامین اجتماعی پاشنه آشیل امنیت اجتماعی است
سکان نیوز؛ مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان گفت: حقوق بازنشستگان تحت پوشش این سازمان از مرداد ماه امسال با اجرای طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان مجددا افزایش پیدا می کند.

علی حسینی در جلسه شورای هماهنگی دستگاههای زیر مجموعه وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی که به مناسبت هفته تامین اجتماعی در محل اداره کل استان کرمان برگزار گردید بیان کرد: تامین اجتماعی پاشنه آشیل امنیت اجتماعی است و تامین منابع آن جهت پرداخت تعهدات قانونی امری حیاتی است.
وی با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر واگذاری معادل ۳۲ هزار میلیارد تومان سهام شرکت‌های دولتی، تصریح کرد: با واگذاری این سهام به سازمان تامین اجتماعی بابت تادیه دیون دولت، این امکان برای این سازمان فراهم می‌شود تا متناسب سازی حقوق بازنشستگان را انجام دهد و با اجرایی شدن این موضوع، پرداخت حقوق ماهانه مستمری بگیران این سازمان از ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان اضافه خواهد شد.
حسینی همچنین از آغاز واریز حقوق تیرماه و مابه‌التفاوت‌های فروردین و اردیبهشت مستمری‌ بگیران تامین‌اجتماعی خبر داد و عنوان کرد: مستمری ‌بگیران و بازنشستگان حقوق تیرماه خود را همراه با مابه التفاوت حقوق ماه‌های فروردین و اردیبهشت‌ماه خود دریافت خواهند کرد.
در پایان مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان با اهداء تصویر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از مدیران دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیر به عمل آورد.