تاسف وزیر اقتصاد از یک هم اندیشی در مازندران/ آیا تغییر مدیران اقتصادی در مازندران استارت می خورد؟
تاسف وزیر اقتصاد از یک هم اندیشی در مازندران/ آیا تغییر مدیران اقتصادی در مازندران استارت می خورد؟
سکان نیوز؛ وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه برنامه وزرات اقتصاد کوچ از ساختمان ستادی به کف مسائل اقتصادی بوده است ، افزود : فرصت سوزی امروز بیانگر مدیریت نادرست مدیران اقتصادی مازندران بوده که نیازمند تغییر رویه است.

به گزارش سکان نیوز؛ وزیر اقتصاد و دارایی با حسرت در نخستین نشست هم اندیشی وزیر مازندرانی با فعالان اقتصادی استان به همراه معاونان و مدیران سازمان های زیرمجموعه این وزاتخانه و همچنین مدیران عامل بانک های دولتی در هتل میزبان بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: مشکلاتی که مطرح شد برای همه استان ها مشترک است در حالی که من و همراهانم امروز انتظار داشتیم بیشتر وارد مسائل و مشکلات استان مازندران شویم.

دژپسند با اشاره به اینکه بحث هایی در مورد نرخ ارز و سیاست های ارزی در همه استان ها مشترک است و همواره در حال شنیدن آنها هستیم ، افزود: اما کاش امروز مدیران و نمایندگان فعالان اقتصادی بیشتر به مشکلات استان خود می پرداختند.

وی با اعلام این که گردآوری مدیران عامل بانک ها ، شرکت های سرمایه گذاری و همچنین رییس سازمان های مالیاتی و بیمه و همچنین معاونین این سازمان ها و وزارت اقتصاد و دارایی کار دشواری بوده است ، گفت : می شد از این فرصت استفاده مفیدتری کرد و به جای مسائل کلی که فایده ای برای استان ندارد ، به مسائل جزئی تر و مشکلات ویژه تولید کنندگان استان می پرداختیم.

وزیر اقتصاد و دارایی افزود : ما مشکلات و طرح های نیمه تمامی در استان مازندران داریم که نیازمند راهکار و پیگیری های خاص است که می شد در جلسه امروز آن را مطرح کرد.

دژپسند با بیان اینکه پیگیری تسهیلات بانکی ، مشکلات بیمه ای ، مشکلات حوزه مالیاتی تولید کنندگان مازندرانی خواسته نشست امروز بود ، گفت : ولی دریغ از این نوع مباحث که به نوعی فرصت سوزی بخش اقتصادی استان بود.

وی بحث های کلی و گلایه از وزیر اقتصاد را امری عادی توصیف کرد و گفت: وزارت اقتصاد و دارایی گوش شنوایی برای انتقادها دارد ، اما امروز جای حل مشکلات بود و نه بیان انتقادها ، تعریف ها ، تمجید ها ، خیر مقدم گویی و امثال آن.

وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه برنامه وزرات اقتصاد کوچ از ساختمان ستادی به کف مسائل اقتصادی بوده است ، افزود : فرصت سوزی امروز بیانگر مدیریت نادرست مدیران اقتصادی مازندران بوده که نیازمند تغییر رویه است.

وی حرف های عملیاتی و پیشنهادات اجرایی برای حل دغدغه بخش های اقتصادی را نیاز اصلی نشست مدیران اقتصادی با فعالان اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت : خوب بود امروز مدیران و تولید کنندگان و فعالان بخش اقتصادی استان مشکلات خود و پیشنهادات مدنظر را ارائه و از تعارف پرهیز می کردند.

البته در پایان وزیر اقتصاد خود به مشکلات فعالان اقتصادی استان در خصوص صدور مجوز ، پنجره واحد، تامین تسهیلات و همچنین خروج تملک دارایی توسط بانک ها پرداخت و وعده داد که در آینده نزدیک بار دیگر چنین نشستی در استان برگزار خواهد شد اما لازم است در خصوص دستور کار جلسه تجدید نظر شود.