تاثیرات تفکرات انقلابی و جهادی در تامین اجتماعی گلستان
تاثیرات تفکرات انقلابی و جهادی در تامین اجتماعی گلستان
سکان نیوز؛ مدیریت جهادی یکی از مهمترین دستاوردهای نرم افزاری انقلاب اسلامی است، این مدیریت در انقلاب متولد شد، اما در دفاع مقدس پرورش پیدا کرد وتبدیل به یک درخت تناور گردید و امروز از طریق مستندسازی در حال تبیین است.

به گزارش سکان، با بررسی بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص تفکر انقلابی و مدیریت جهادی نشان می دهد که ایشان تفکر انقلابی را اساس پیشرفت و تحوّلات مثبت در کشور، باعث گشایش‌های گوناگون در امور کشور، سبب هیمنه و تسلّط معنوی و روحی ایران در منطقه و فراتر از منطقه و عامل هم‌افزایی و اتّحاد ملّی می­دانند.

با تفکرات انقلابی و حرکت جهادی می‌توان در سخت‌ترین شرایط هم موفق بود و جنگ تحمیلی هشت ساله نمونه بارز این موضوع بود که سربازان انقلاب با تمامی کمبودها و امکانات یک وجب از این خاک را در اختیار بیگانگان قرار ندادند.

در دهه چهارم انقلاب اسلامي مديريت جهادي يكي از ضرورت هاي انقلاب اسلامي است و تاكيد رهبر معظم انقلاب اسلامي بر اجراي مديريت جهادي بعنوان اصلي ترين راهبرد اقتصاد مقاومتي بر مبناي استدلال عقلي و نگاه ژرف به گذشته انقلاب و حوادث پيرامون آن است.

مدیریت جهادی یکی از مهمترین دستاوردهای نرم افزاری انقلاب اسلامی است، این مدیریت در انقلاب متولد شد، اما در دفاع مقدس پرورش پیدا کرد وتبدیل به یک درخت تناور گردید و امروز از طریق مستندسازی در حال تبیین است.

یکی از بهترین تجربه‌های موفق در زمینه تفکرات انقلابی و مدیریت جهادی در اداره کل تامین اجتماعی گلستان می باشد، هادی نودهی یکی از مدیرانی که با تفکر انقلابی و مدیریت جهادی در این اداره کل منشاء خدمات بسیاری برای جامعه کارگری استان گلستان شده است.

این مدیر انقلابی با روحیه جهادی توانست با دفاع از حق کارگران عملکرد مثبتی در این اداره کل داشته باشد.

رویکردهای خوبی در دوره مدیریتی نودهی در تامین اجتماعی گلستان آغاز شده است و یکی از مصادیق مدیریت جهادی عملیاتی سازی امور است، یعنی عینیت بخشی به امور بجای بایگانی کردن آنها است.

اميد است كه بفرموده مقام معظم رهبري در سايه تدابير مديريت جهادي به بركت انقلاب اسلامي، نظام اسلامي، دولت اسلامي، كشور اسلامي و تمدن اسلامي را شاهد باشيم، آن وقت فرهنگ اسلامي ، فضاي عمومي بشريت را فرا خواهد گرفت و همه اينها فقط با مراقبت و تقواي الهي عملي فردي و اجتماعي قابل اجراست.