تأکید مدیر کل بنیاد شهید مازندران بر پیگیری مشکلات ایثارگران
تأکید مدیر کل بنیاد شهید مازندران بر پیگیری مشکلات ایثارگران
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از بازدید از بنیاد شهرهای جویبار، سیمرغ، فریدونکنار و بابلسر گفت: ارائه خدمت بهینه به ایثارگران و پیگیری مشکلات آنان نیازمند همت و تلاش همکاران خدوم در بنیاد است.

به گزارش ایثار واحد مازندران، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران به منظور پیگیری آخرین وضعیت ایثارگران در رابطه با ویروس کرونا دوشنبه 25 فروردین ماه از بنیاد شهرستانهای سیمرغ، جویبار، بابلسر و فریدونکنار بازدید به عمل آورد.
مدیر کل بنیاد مازندران ضمن بازدید، با همکاران این بنیادها دیدار و با تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت و سلامتی، از تلاش و کوشش تمامی این عزیزان در جهت خدمت به خانواده های گرانقدر شهدا و ایثارگران قدردانی کرد.
هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از بازدید از بنیاد شهرهای جویبار، سیمرغ، فریدونکنار و بابلسر طی گفتگویی با بیان اینکه با روحیه ای مضاعف به ایثارگران خدمت کنیم اظهار داشت: خدمت در بنیاد و شیوه خدمت رسانی به خانواده های عزیز شهدا و ایثارگران زمانی ارزش خود را نشان می دهد که رضایتمندی ایثارگر را در پی داشته باشد.
مظلومی با اشاره به اینکه نگاه ما نسبت به ایثارگران یک نگاه ویژه باشد گفت:در سال جدید با مشارکت همه جانبه، بکار گیری خلاقیت ها و جدیت در کار، بهترین خدمات را به خانواده های شهدا و ایثارگران ارائه دهیم.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: ارائه خدمات بهینه به جامعه ایثارگری و حل مشکلات آنان نیازمند همت و تلاش همه همکاران خدوم در بنیاد است.
مظلومی بر پیگیری روند تهیه و توزیع اقلام بهداشتی به موقع برای خانواده های معزز شهدا و جانبازان پر خطر جهت پیشگیری از ویروس کرونا، موضوع درمان جامعه ایثارگری،سلامت همکاران، پاسخگویی به موقع به جامعه هدف و پیگیری مشکلات آنان در کوتاهترین زمان ممکن، توصیه های اداری و … تأکید کرد.
گفتنی است همکاران بنیاد جویبار، سیمرغ، فریدونکنار و بابلسر به صورت جداگانه، آخرین اقدامات انجام گرفته در رابطه با مقابله با ویروس کرونا (( جامعه ایثارگری))، گزارشی ارائه کردند.