تأمین نیازهای آینده کشور مدیرانی در تراز انقلاب و سرآمد ملی می‌خواهد
تأمین نیازهای آینده کشور مدیرانی در تراز انقلاب و سرآمد ملی می‌خواهد
سکان نیوز‌‌؛ نماینده مردم بابل گفت؛ تأمین نیازهای آینده کشور مدیرانی در تراز انقلاب و سرآمد ملی می‌خواهد.

علی کریمی فیروزجایی در گفتگویی اظهار داشت: با توجه به پیشرفت روزافزون کشور و نیازهای تازه و نو جامعه مدیریت لایه‌های اجرایی در سطوح میانی و بالا باید از نظر شاخص عملکردی ارتقا یابد.

نماینده مردم بابل با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر انقلاب در عرصه‌های عمرانی، امنیتی، سیاسی و فرهنگی افزود: اکنون مهمترین چالش ملی معضلات اقتصادی است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر ضرورت یافتن راه‌های عملی برون رفت از چالش‌های اساسی خاطرنشان کرد: مدیریت عرصه اقتصاد در سطوح مختلف نیازمند اراده‌های ایمانی و عزم قاطع و جسارت بالا است که این خصوصیات در خیل جوانان مؤمن ایرانی موج می‌زند.

کریمی فیروزجایی شهیدان عالی مقام و افتخارآفرینان دفاع مقدس را نماد غرور و مدیریت برجسته کشور دانست و افزود: مدیریت دفاع مقدس با پرورش سرو قامتانی چون شهید سلیمانی الگوی تمام عیار ملی و ایرانی است.

این مسئول پارلمانی گفت: امروز کشور بیش از هر زمانی به مدیرانی شجاع، متعهد و با انگیزه مانند سردار سلیمانی نیاز دارد.

عضو خانه ملت با تاکید بر اهمیت توجه به مؤلفه‌های پیشرفت و اقتدار ملی افزود: تأمین نیازهای آینده کشور مدیرانی در تراز انقلاب و سرآمد ملی می‌خواهد.

این نماینده مجلس با تجلیل از مجاهدت خاموش مجاهدان عرصه‌های سلامت، امنیت و حوزه اقتدار کشور افزود: تابلوی ایثار و مقاومت نمادهای پیشرفت و بالندگی در کشور همچنان باید پرنور جلوه گر باشد.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف در نظام اسلامی برای پیشبرد اهداف تعالی بخش انقلاب مسئولیت کلیدی دارند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: افزایش کارآمدی نظام در حوزه‌های گوناگون بویژه عرصه‌های خدمات رسان رسالت خطیر مسئولان است.