به بیمارستان ها و موسسات درمانی بدهی معوق نداریم
به بیمارستان ها و موسسات درمانی بدهی معوق نداریم
سکان نیوز؛ سرپرست اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: سازمان تامین اجتماعی در سال جاری حدود 37 هزار میلیارد تومان در بخش درمان هزینه کرده است.

دکتر داریوش پناهی زاده ضمن بازدید از درمانگاه فیروزکوه با حضور در فرمانداری در جلسه مشترک با مهری فرماندار، دکتر رسولی نژاد نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه آن شهرستان شرکت کرد.

وی اظهار داشت: باعث افتخار است که در اولین سفر خارج از تهران خدمت مردم شریف شهرستان و بیمه شدگان گرامی رسیده و از نزدیک در جریان مطالبات آنها قرار گرفتم.

وی افتخار سازمان تامین اجتماعی را خدمت رسانی به اقشار مولد جامعه دانست و گفت: سازمان تامین اجتماعی در سال جاری حدود 37 هزار میلیارد تومان در بخش درمان هزینه کرده است.

سرپرست اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت؛ با دستور دکتر سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، همسان سازی پرداخت ها در سال جاری انجام و در بخش غیر مستقیم نیز بدهی مراکز درمانی طرف قرارداد کاملا پرداخت شده است. به طوری که به بیمارستان ها و موسسات درمانی بدهی معوق نداریم.

وی افزود: تمام امکانات و توان اداره کل درمان تهران در خدمت به بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان به کار گرفته خواهد شد و خدمت بی منت به مردم شریف را وظیفه و افتخار خود می دانیم.

دکتر پناهی زاده گفت؛ حدود 500 میلیون تومان در بخش تجهیزات پزشکی درمانگاه فیروزکوه هزینه شده که امیدواریم موجبات رضایت بیمه شدگان این شهرستان را فراهم آورد.

لازم به ذکر است، درمانگاه فیروزکوه علاوه بر پزشک عمومی دارای خدمات آزمایشگاه، رادیولوژی، دندانپزشکی و مامائی است.