بیمارستان های رازی قائمشهر و امام خمینی (ره) تنکابن امسال بهره برداری می شود
بیمارستان های رازی قائمشهر و امام خمینی (ره) تنکابن امسال بهره برداری می شود
ساری-سکان نیوز_ استاندار مازندران گفت: بیمارستان های رازی قائمشهر و امام خمینی (ره) تنکابن با پیشرفت حدود ۸۰ درصدی تا پایان سال بهره برداری خواهند شد.

به گزارش سکان نیوز، احمد حسین زادگان عصر چهارشنبه در دیدار مسئولان شرکت مادرتخصصی ساخت و تجهیز بیمارستان هابا اشاره به اینکه مشکلی بابت تأمین اعتبارات لازم برای احداث بیمارستان رازی قائم شهر، امام خمینی تنکابن و بیمارستان آموزشی ماهفروجک ساری نداریم، خاطر نشان کرد: موانع پیمانکاران این پروژه‌ها برطرف می‌شود و تسهیلات در اختیار این افراد قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: اتمام این پروژه‌ها نقش حیاتی در ارائه خدمات درمانی به شهرهای تحت پوشش و جامعه هدف خواهد داشت.
مقام عالی دولت در مازندران، اظهار داشت: جذب اعتبارات لازم و تسریع در پیشرفت فیزیکی و اتمام پروژه‌ها، اولویت اصلی در اجرای پروژه‌های نیمه تمام بیمارستانی است.
احمد حسین زادگان عنوان کرد: با تدبیر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون رئیس جمهور بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه بیمارستان آموزشی ماهفروجک اختصاص داده شده است که انتظار می‌رود با توجه به موقعیت جغرافیایی این بیمارستان و تحت پوشش قرار دادن حدود یک میلیون نفر جمعیت هرچه زودتر مورد بهره برداری قرار گیرد.
نماینده عالی دولت در استان یادآور شد: بیمارستان رازی قائم شهر و امام خمینی تنکابن با اختصاص ۴۰ و ۴۵ میلیارد تومان اعتبار و پیشرفت فیزیکی ۸۱ و ۷۹ درصد در حال اجرا است و می‌بایست تا پایان سال مورد بهره برداری قرار گیرد.