بیش از 229 میلیارد ریال به داروخانه های استان هرمزگان پرداخت شد
بیش از 229 میلیارد ریال به داروخانه های استان هرمزگان پرداخت شد
سکان نیوز؛ مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان از پرداخت بیش از 229میلیارد ریال به 135 داروخانه خصوصی، دولتی و دانشگاهی طی سال جاری خبر داد.

دکتر مریم امیری در خصوص پرداخت مطالبات به مراکز طرف قرارداد در سطح استان اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی توانسته است با به روز کردن پرداخت های خود به مراکز طرف قرارداد در راستای ارتقاء خدمات ارائه شده به بیمه شدگان گام های مثبتی بردارد.

وی اظهار داشت: مراکز طرف قرارداد با مشارکت فعال در طرح نسخه الکترونیک می توانند از مزایای در نظر گرفته شده استفاده نمایند.

دکتر امیری افزود: به منظور افزایش سطح دسترسی بیمه شدگان به خدمات درمانی، سازمان تامین اجتماعی در کمترین زمان ممکن با پزشکان و دندانپزشکان متقاضی به صورت غیر حضوری و برخط عقد قرارداد می نماید.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان از پرداخت 102 میلیارد و 867 میلیون ریالی به 111 داروخانه خصوصی طرف قرارداد تامین اجتماعی طی سالجاری خبر داد و افزود: مطالبات کلیه داروخانه های سطح استان تا مهر ماه تسویه شده است.

وی خاطر نشان کرد: پرداخت مطالبات در صورتی انجام می شود که مراکز هم به موقع اسناد خود را جهت بررسی و پرداخت به معاونت خرید راهبردی این مدیریت ارسال کرده باشند.

دکتر امیری همچنین از پرداخت 121 میلیارد و 308 میلیون ریال از مطالبات داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تا تیرماه و 60 درصد علی الحساب تا مهر99 خبر داد و گفت: مابقی مبلغ پرداختی جهت یک مرکز دولتی، یک مرکز خیریه و 2 مرکز نیروهای مسلح بوده که تا پایان مهر ماه تسویه شده است.