بیش از ۲۰۵ هزار مستمری بگیر در آذربایجان شرقی تحت پوشش تامین اجتماعی
بیش از ۲۰۵ هزار مستمری بگیر در آذربایجان شرقی تحت پوشش تامین اجتماعی
سکان نیوز؛ مدیر کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی در نشست هم اندیشی مدیران کانون بازنشستگان، با تاکید بر شفافیت و پاسخگویی به عنوان مهمترین رویکرد این اداره در ارایه خدمات، اذعان داشت: بالغ بر ۲۰۵ هزار بازنشسته و مستمری بگیر در استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

جعفر سمساری، با تاکید بر ضرورت تکریم مخاطبین و روان‌سازی امور، توسعه خدمات غیرحضوری در حوزه بازنشستگان و مستمری بگیران از جمله مشاهده احکام بازنشستگی، دریافت فیش حقوقی، دریافت گواهی کسر اقساط، کنترل افراد تبعی و … را موجب کاهش مراجعات حضوری دانست که ضمن تکریم مراجعین، موجب تسریع امور گردیده است.
کریم صادق‌زاده تبریزی، رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان تبریز نیز در این جلسه ضمن قدردانی از تعامل اداره کل و شعب تابعه در راستای تسهیل امور بازنشستگان و مستمری بگیران، متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران را مورد توجه قرار دادو اذعان داشت: خوشبختانه این طرح پس از سال ها مطالبه و پیگیری به مرحله اجرا رسید .
در این نشست هم اندیشی، اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تبریز، ضمن بیان مشکلات و چالشهای پیش رو، پیشنهادات خویش در جهت اصلاح و بهبود فرآیندها را ارایه نمودند.