بیانیه مجمع نمایندگان مازندران به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
بیانیه مجمع نمایندگان مازندران به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
سکان نیوز؛ مجمع نمایندگان مازندران به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران بیانه صادر کرد.

به گزارش سکان، متن بیانیه مجمع نمایندگان مازندران به شرح زیر می باشد.
بسم الله الرحمن الرحیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نهادهای موثر در تحکیم پایه های نظام اسلامی است که نقش بی بدیلی در تحقق آرمان‌های سترگ انقلاب برعهده دارد .
تشکیل این نهاد مقدس در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ نشانه تدبیر عالمانه امام روح الله (ره) در حراست از نهال انقلاب اسلامی بودکه هم اکنون به درخت تناور و پرثمری در راه گسترش نهضت عاشورایی ایران اسلامی تبدیل شده است.
سپاهیان سلحشور با اوج نقش آفرینی و جانفشانی در راه اعتلای مفاهیم ارزشی وانقلابی بویژه در دوران پرافتخار دفاع مقدس به جهانیان ثابت کردندکه تا آخرین قطره خون پاسدار مکتب حیات‌بخش اسلام و ارزش‌های متعالی برآمده آن هستند وبا دلیری و هوشیاری خواب سردمداران نظام سلطه بین الملل را آشفته خواهند ساخت.
مجمع نمایندگان مردم عاشورایی دیار علویان با گرامیداشت خجسته زاد روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تبریک آن به همه سپاهیان غیور بویژه پاسداران ظفرمند استان مازندران و فرماندهان غیرتمند آن که در همه عرصه های تولید و پایداری امنیت دفاعی، فرهنگی و اقتصادی پیشتازهستند، توفیقات مضاعف همگی آنان را در راه پیشبرد اهداف والای نظام اسلامی تحت رهبریهای حکیمانه امام المسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت دارد.
مجمع نمایندگان مردم شریف مازندران در مجلس شورای اسلامی