بوستان ولایت میزبان یاران دبستانی حاج قاسم در ویژه برنامه نامه ای به آسمان
بوستان ولایت میزبان یاران دبستانی حاج قاسم در ویژه برنامه نامه ای به آسمان
سکان نیوز؛ ویژه برنامه اجتماع یاران دبستانی حاج قاسم با حضور جمعی از دانش آموزان شهر تهران، مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران ، شهردار منطقه ۱۹ و مدیر آموزش و پرورش و معاونین اداره کل آموزش شهروندی در سالن آمفی تئاتر بوستان بزرگ ولایت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این برنامه که به همت شهرداری منطقه و آموزش و پرورش منطقه و با مشارکت اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران برگزار شد، مهدی هدایت شهردار منطقه ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت و رشادت های سردار دل ها افزود: این برنامه با عنوان نامه ای به آسمان در راستای ارادت به حاج قاسم سلیمانی و تأکید بر اینکه محور مقاومت حتی بعد از شهادت این شهید بزرگوار هر چه پر شور تر تا نابودی استکبار جهانی ادامه خواهد یافت، برگزار شده است.

او اظهار کرد: ما مدیران شهری وظیفه داریم این مکتب را در میان دبستانی ها، نوجوانان و جوانان ترویج دهیم تا این مکتب نهادینه شده و استمرار یابد.

هدایت خطاب به دانش آموزان حاضر در این مراسم بیان کرد: این مرد میدان از شما بعنوان سرمایه عظیم برای کشور یاد می کند و وظیفه شما درس خواندن برای پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان ایران است و این مهم از آرزوهای سردار دل ها بود.

در ادامه مهدی امیری مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران هدف از تجمع دانش آموزان در بوستان بزرگ ولایت را مشق ولایت پذیری اعلام و بیان کرد: ما سربازان میدان شهادت، ولایت و رشادت هستیم و امروز کودکان مناطق مختلف شهر تهران برای حضور در این ویژه برنامه گرد هم آمده اند تا با دلنوشه های زیبای خود برای شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی مشق رشادت کنند و این روز را به یادگار در تقویم زندگی ثبت کنند.

تقدیر از خانواده معزز شهیدان مولایی و جلیلی، برگزاری مسابقه و اجرای گروه سرود و تواشیح مرصاد از برنامه های جانبی این مراسم بود.

بخش دیگر این برنامه که در فضای باز بوستان ولایت برگزار شد با اجرای مارش نظامی همراه بود‌.

همچنین دانش آموزان دلنوشته های خود را که برای شهید حاج قاسم سلیمانی نوشته بودند همراه با بادکنک ها در آسمان بوستان به پرواز در آوردند.