به لحاظ تركيب مصرف، حدود 52 درصد انرژي شهرستان سمنان صرف فعاليت هاي توليدي مي شود
به لحاظ تركيب مصرف، حدود 52 درصد انرژي شهرستان سمنان صرف فعاليت هاي توليدي مي شود
سکان نیوز؛ مديرعامل شركت توزيع برق استان در ديدار با فرماندار سمنان گفت: به لحاظ تركيب مصرف، حدود 52 درصد انرژي اين شهرستان صرف فعاليت هاي بخش توليد شامل صنعت و كشاورزي مي شود.

سيدمحمد موسوي زاده با اشاره به اين كه هم اينك به 100 هزار اشتراك برق در شهرستان سمنان خدمات دهي مي شود افزود: به لحاظ تركيب تعدادي، 25 درصد انشعاب هاي كل استان، به اين شهرستان اختصاص دارد.
وي با بيان اين كه به منظور بهره برداري از پروژه هاي عمراني برق رساني در سطح شهرستان، در سال گذشته 135 ميليارد ريال از محل اعتبارات داخلي سرمايه گذاري گرديده اضافه كرد: براي امسال نيز مبلغ 154 ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافته كه تاكنون 89 درصد آن جذب شده است.
وي تـصريح كرد: پـرداخت به موقع مطالبات مشتركان، ارتباط مستقيم با اجراي به هنگام پروژه ها دارد و انتـظار است مـشتركان تعرفه هاي مختلف به ويژه دستگاه هاي اجرايي نسبت به انجام تعهدات و پرداخت مطالبات، اقدام شايسته به عمل آورند.
وي همچنين به موضوع برودت دماي هوا و افزايش مصرف گاز و برق اشاره كرد و خاطرنشان ساخت: به منظور همكاري با مجموعه شركت گاز جهت تامين سوخت نيروگاه ها، برخي اقدامات مديريت مصرف از جمله تعديل روشنايي معابر و يك درميان كردن چراغ ها به جز در نقاط حادثه خيز در دستوركار اين شركت قرار گرفته و اميدواريم مشتركان استان در روزهاي سرد زمستاني نيز در مصرف بهينه انرژي بيش از پيش اهتمام نمايند.
فرماندار شهرستان سمنان در اين نشست بيان داشت: مردم استان با فرهنگ غني، فوق العاده در اجراي امور همراه هستند و در زمينه مديريت مصرف انرژي نيز، شاهد مشاركت بسيار مناسبي به خصوص در اين شهرستان خواهيم بود.
“نادر فخري” حوزه برق و عملكرد آن در جريان زندگي را امري حياتي برشمرد واظهار داشت: پرداخت مطالبات دستگاه هاي اجرايي مي بايد در اولويت قرار گرفته تا پروژه هاي برق رساني با سرعت و شتاب بيشتري اجرايي شوند.