بهره برداری از1430 پروژه به ارزش 951میلیارد در توزیع برق زنجان
بهره برداری از1430 پروژه به ارزش 951میلیارد در توزیع برق زنجان
سکان نیوز؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان ازافتتاح 1430 پروژه برق رسانی این شرکت به ارزش 951میلیارد ریال همزمان با هفته دولت دراستان زنجان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، علیرضا علیزاده مدیرعامل این شرکت ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنر و بزرگداشت هفته دولت با اعلام اینکه این پروژه ها در بازه زمانی دهه فجر 99تا ابتدای شهریور1400اجرا شده اند گفت: پروژه های فوق در زمینه های تامین برق مشترکین جدیدواحد های صنعتی، کشاورزی، مراکز بهداشتی، آموزشی ودرمانی و نیز اصلاح وساماندهی شبکه های توزیع برق و احداث شبکه های توزیع برق جدید با بهره گیری از فناوری نوین و همچنین شبکه های روشنایی معابر شهری و روستایی با حضورمقامات ارشد استانی و شهرستانی به صورت نمادین بهره برداری رسید.

علیزاده بااشاره به بهره برداری از1430 پروژه به ارزش 951میلیارد ریال افزود: از این تعداد508 پروژه با اعتبار 342میلیارد ریال در شهرستان زنجان، 122پروژه با صرف اعتباری بالغ بر 75میلیاردریال در شهرستان ابهر و همچنین 343پروژه با تخصیص اعتبار 190میلیاردریال درشهرستان خدابنده به بهره‌برداری رسید.

رییس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان اضافه کرد: از پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت امسال 102 پروژه با صرف اعتبار 115میلیارد ریال در شهرستان خرمدره،90 پروژه با اعتباری بالغ بر 89میلیارد ریال درشهرستان طارم وهمچنین 127پروژه با اعتبار 75میلیارد ریال در شهرستان ماهنشان افتتاح شد.

گفتنی است همزمان با هفته دولت 76 پروژه دیگر با اعتبار37میلیارد ریال در شهرستان سلطانیه و 62 پروژه با صرف اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال در شهرستان ایجرود به بهره برداری رسید.

وی با قدردانی از تلاش تک تک همکاران شرکت توزیع نیروی برق استان در اجرای این پروژه ها ابراز امیدواری کرد که با بهره برداری از آنها موجبات افزایش رضایتمندی هم استانی های عزیز از خدمت گزاران شرکت توزیع نیروی برق استان بیش از پیش فراهم گردد.