بهره برداری از ۸ دستگاه سرور جدید برای ارتقای زیرساختهای پردازشی شهرداری رشت
بهره برداری از ۸ دستگاه سرور جدید برای ارتقای زیرساختهای پردازشی شهرداری رشت
سکان نیوز؛ روح اله یزدانی گفت:۸ دستگاه سرور جهت راه اندازی سامانه های مورد نیاز در مناطق و سازمانهای شهرداری توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت خریداری و راه اندازی شد.

رئیس سازمان فاوا شهرداری رشت بیان داشت: سرورهای مذکور از نسل جدید شرکت های معتبر تولید کننده در این حوزه بوده و با اعتباری بالغ بر بیست و پنج میلیارد ریال خریداری گردیده است.
روح الله یزدانی افزود: سه دستگاه سرور جهت ارائه سرویس در سامانه ی یکپارچه شهرسازی و نوسازی در شهرداریهای مناطق دو، سه و چهار در نظر گرفته شد و به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت در ادامه خاطر نشان کرد: یک دستگاه سرور جهت استقرار سامانه مدیریت اطلاعات املاک و بازارچه های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی و یک دستگاه نیز به منظور استفاده در مرکز کنترل ترافیک شهرداری رشت تخصیص یافت.

مهندس روح اله یزدانی با اشاره به در نظر گرفتن یک دستگاه سرور جهت استقرار، نصب و راه اندازی سامانه جامع منابع انسانی و زیر سیستمهای آن و دو دستگاه به منظور راه اندازی سیستم پشتیبان گیری آنلاین، یادآور شد: با استفاده از فناوریهای مختلف نظیر شبیه سازی سعی شد با به اشتراک گذاری سخت افزار و مدیریت متمرکز، موجبات صرفه جویی در مصرف انرژی، افزایش راندمان کاری، سهولت در پشتیبان گیری اطلاعات، کاهش نیاز به سخت افزار و کارایی و پایداری سرویسها فراهم آید.