بهره برداري از 11 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای درشهرستان نکا با اعتباربالغ بر62 ميليارد ريال
بهره برداري از 11 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای درشهرستان نکا با اعتباربالغ بر62 ميليارد ريال
سکان نیوز/سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نکا گفت : همزمان با گراميداشت هفته دولت 11پروژه در راه هاي ارتباطي اين شهرستان اعتباري بالغ بر62 ميليارد ريال مورد بهره برداري قرار گرفت.

سکان نیوز/به گزارش روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، مصطفی قدمی ضمن اعلام اين خبر افزود: شهرستان نكا به دليل شرايط جغرافيايي و محيطي و همچنين وجود مراكز مهم صنعتي و تجاري از جمله شهرستانهايي است كه محورهاي ارتباطي آن از اهميت بالايي برخوردار است.
وي ادامه داد : از اين رو بايد نگاهي ويژه به بهسازي و ايمن سازي راه هاي اين شهرستان شود.
قدمی اظهار داشت : لذا در اين هفته 11 پروژه در محورهاي ارتباطي اين شهرستان در قالب بهسازي و روكش آسفالت و احداث ديوار با اعتباري بالغ بر 62ميليارد ريال به بهره برداري رسيده است.
قدمی به پروژه هاي افتتاحی این اداره اشاره و تصريح نمود : عمليات احداث دیوار حفاظتی محور لایی _ بندبن به طول 500 متر ، بهسازی و آسفالت محور روستایی ارزک _ محسن آباد و روکش آسفالت راه روستایی محور بندبن _ لایی از جمله پروژه هاي شاخص این اداره بوده كه در هفته دولت به بهره برداري رسيد.
گفتني است : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در گرامیداشت هفته دولت 85 پروژه عمرانی را با صرف اعتباری ر بالغ بر 820 میلیارد ریال افتتاح و آغاز به کار نمود.​