بهره‌برداری ۵۳ طرح کشاورزی به ارزش ۹۷۰ میلیارد ریال درمازندران
بهره‌برداری ۵۳ طرح کشاورزی به ارزش ۹۷۰ میلیارد ریال درمازندران
ساری- سکان نیوز_رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از افتتاح پروژه‌های بخش کشاورزی در هفته دولت خبر داد و گفت: امسال ۵۳ طرح کشاورزی در بخش‌های تولیدی و زیربنایی در مازندران افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش سکان نیوز، عزیزاله شهیدی‌فر صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران از افتتاح پروژه‌های بخش کشاورزی مازندران در هفته دولت خبر داد و گفت: امسال ۵۳ طرح کشاورزی در بخش‌های تولیدی و زیربنایی در مازندران افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه ۵۳ طرح کشاورزی به ارزش ۹۷۰ میلیارد ریال در هفته دولت امسال بهره‌برداری و افتتاح می‌شود، گفت: این تعداد طرح کشاورزی برای دو هزار و ۴۷۹ نفر ایجاد اشتغال می‌کند.
این مسؤول گفت: انتقال آب با لوله، آبیاری تحت فشار، شالیکوبی، قطعه‌بندی و بسته بندی گوشت مرغ، گلخانه، کارخانه تولید کمپوست قارچ، شن ریزی جاده بین مزارع، احداث کانال بتنی و لاینینگ، تجهیز و یکپارچه سازی اراضی شالیزاری و سکوی جمع آوری شیر از جمله طرح‌های قابل افتتاح کشاورزی در هفته دولت است.
شهیدی‌فر اضافه کرد: واحد پرورش گوسفند داشتی، پرورش مرغ گوشتی، گلخانه هیدروپونیک سبزی و صیفی و بسته بندی و فرآوری گیاهان دارویی، بسته بندی برنج، مواد غذایی، خشکبار و انواع چاشنی، سردخانه و انبار فنی، گلخانه لیموترش، ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی و مرمت و بهسازی آببندان از دیگر طرح‌های قابل افتتاح کشاورزی مازندران در هفته دولت امسال است.
وی ادامه داد: ۸۰ طرح کشاورزی مازندران با اعتبار دو هزار, ۳۴۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای سه هزار و ۴۵۳ نفر از بهره‌برداران با حضور وزیر جهاد کشاورزی و حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.