بزرگترین بیمارستان تخصصی نیروی دریایی ارتش در چابهار افتتاح و بهره برداری خواهد شد
بزرگترین بیمارستان تخصصی نیروی دریایی ارتش در چابهار افتتاح و بهره برداری خواهد شد
سکان نیوز:فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: بزرگترین بیمارستان 64 تخت تخصصی خاتم الانبیاء نیروی دریایی ارتش در چابهار در سال جاری افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

به گزارش سکان نیوز/امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش (نداجا) در جریان بازدید از قسمت های مختلف منطقه سوم نیروی دریایی ارتش مستقر در کنارک، ضمن بازدید از روند پیشرفت بیمارستان تخصصی خاتم الانبیاء نداجا، گفت: با هماهنگی های به‌عمل آمده و به حول و قوه الهی، افتتاح و بهره برداری بیمارستان 64 تخت خاتم الانبیا نیروی دریایی ارتش که به‌ عنوان بزرگترین بیمارستان در سطح شهرستان‌های کنارک و چابهار است، در سال جاری افتتاح و به بهربرداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: این بیمارستان بزرگترین بیمارستان نیروهای مسلح در سطح شهرستان‌های کنارک و چابهار است که شامل، دستگاه‌های سی تی اسکن، رادیولوژی، اکسیژن درمانی، اتاق‌های هایپر بار (HBO) تراپی و همچنین دارای بخش‌های مختلف داخلی، جراحی، دندانپزشکی، زنان و زایمان، اطفال، اورژانس، سونوگرافی، بینایی سنجی،ICU و ccu است.

این مرکز درمانی با ۹۰ درصد پیشرفت و با ۶۴ تخت و زیربنای ۱۱ هزار مترمربع در ۲ طبقه و یک ساختمان آموزشی در حال احداث می‌باشد.

  • نویسنده : نجفی