برگزار ی مانور بحران قطع برق يكي از پست هاي فوق توزيع مهم مركز شهر يزد
برگزار ی مانور بحران قطع برق يكي از پست هاي فوق توزيع مهم مركز شهر يزد
سکان نیوز:، در اين مانور كه با حضور مديران معاونت بهره برداري اين شركت و مدير امور ديسپاچينگ شركت توزيع نيروي برق استان برگزار شد؛ مانور قطع واقعي تمامي فيدرهاي يكي از پست هاي فوق توزيع مهم و اثرگذار در مركز شهر يزد انجام گرفت.

به گزارش سکان نیوز/عليرضا حاجي حسيني، مجري مديريت بحران، پدافند غيرعامل و HSE شركت برق منطقه اي يزد با اعلام خبر، انجام اين مانور را بر اساس مصوبات كميته بهبود اين شركت و هدف از برگزاري آن را بررسي وضعيت پايداري شبكه و تداوم برق رساني در شرايط بحراني به مشتركين با فرض خارج شدن يكي از پست هاي فوق توزيع مهم استان، ذكر كرد.
وي در توضيح روش انجام اين مانور عنوان كرد: سناريوي انجام اين مانور روز قبل طراحي و طي اين مانور پس از جابجايي بار پست مذكور به ساير پست ها، تمامي فيدرهاي آن پست به طور واقعي قطع شد و برق رساني بدون اعمال خاموشي به مشتركين تداوم يافت.
حاجي حسيني با اشاره به زمان انتقال بار گفت: انتقال بار هر فيدر به فيدرهاي پست هاي مجاور به طور ميانگين در حدود 15 دقيقه به طول انجاميد كه اين زمان مناسبي است و به ما اطمينان مي دهد كه در صورت قرارگيري در شرايط بحراني، امكان تأمين بار منطقه پرتردد شهرستان توسط پست هاي هم جوار وجود دارد.

  • نویسنده : 1161