برگزاری همایش سراسری مدیران عامل و فرماندهان مقاومت بسیج وزارت نیرو با حضور وزیر
برگزاری همایش سراسری مدیران عامل و فرماندهان مقاومت بسیج وزارت نیرو با حضور وزیر
سکان نیوز؛ این همایش با شعار «ما مقتدریم» بصورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر نیرو، مدیران عامل و فرماندهان بسیج صنعت آب و برق سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش سکان، علی‌‌اکبر محرابیان وزیر نیرو در این همایش اظهار داشت: بسیج و فرهنگ بسیج بهترین الگو برای انسان‌های آزاده و ایثارگر می‌باشد و گرامیداشت یادوخاطره همه شهیدان بخصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را وظیفه همگان دانست و وجود شهیدان را به گنجینه‌ای برای ملت غیور ایران تعبیر نمود.

وزیر نیرو در ادامه بیان داشت: بسیج از افتخارات انقلاب و امام راحل است که تکلیف و وظیفه سنگینی را بر عهده همه ما گذاشته، حرکت به سمت مشکلات و تلاش برای حل مشکلات در بطن روحیه همه بسیجیان می‌باشد و از این روحیه خستگی‌ناپذیر باید در گذر از مشکلات موجود استفاده نمود.

وی ادامه داد: در بسیج و فرهنگ بسیج خستگی معنا ندارد و قبل از آنکه سازمان‌ها برایمان مختصات کاری تعیین نمایند با روحیه بسیجی‌وار به سمت حل مشکلات گام برداریم و اثر هر تحریمی را بی اثر نماییم، هیچ حد و مرزی در بسیج وجود ندارد و وظیفه ما حمایت بي دريغ از بسیج در همه سازمان‌ها و ارگان‌ها است.

همچنین دکتر جعفرزاده مشاور وزیر نیرو و رییس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو با ارائه گزارشی از فعالیت‌های بسیج در صنعت آب و برق کشور، از تلاش‌های صورت گرفته همه مدیران عامل و فرماندهان رده‌های مختلف مقاومت بسیج در سراسر کشور تقدیر نمود و ادامه حمایت از مسیر پیش‌رو را وظیفه مسئولین و مدیران صنعت آب و برق کشور دانست‌.

در پایان مراسم مهندس پرنده مطلق مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان از آقای غلامرضا زرگر علی‌آباد و سرکار خانم رضوی گل به عنوان بسیجیان نمونه صنعت آب و برق کشور با اهدای لوح تقدیر تجلیل نمود.