برگزاری نهمین نمایشگاه ملی گل و گیاه در بابل
برگزاری نهمین نمایشگاه ملی گل و گیاه در بابل
سکان؛ مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بابل اظهار داشت؛ نهمین نمایشگاه ملی گل و گیاه از اول تا ششم اسفند ماه با ایجاد بیش از ۸۰ غرفه در بابل بر گزار می شود .

مهندس سید مرتضی حسینی مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بابل طی گفتگویی با خبرنگار کیهان گفت : نهمین نمایشگاه ملی گل و گیاه از اول تا ششم اسفند ماه با ایجاد بیش از ۸۰ غرفه در بابل بر گزار می گردد .

حسینی بیان داشت: با پشتیبانی و حمایت شهردار محترم و اعضای محترم شورا و همت عالی کارکنان فضای سبز، شهر بابل سه سال است در زمینه تولید گل و گیاه فصلی به خودکفایی کامل رسیده و با تلاشهای صورت پذیرفته در زمینه تولید بسیاری دیگر از گونه های گیاهی و نهال نیز پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتیم و در صورت داشتن بستر فعالیت و ارتقا نیروی انسانی توان آنرا داریم که بتوانیم مازاد بر نیاز را در جهت فروش به سایر شهرداریهای کشور فراهم نمائیم.

وی در ادامه افزود: تمام تلاش و اهتمام ما در سازمان افزایش سرانه فضای سبز است و امیدواریم با ایجاد زیرساخت‌های لازم افقهای بلندی را برای توسعه فضای سبز شهری بابل جستجو نمائیم.

مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بابل در خاتمه افزود : طرح شناسنامه دار کردن و به عبارتی خوانا سازی درختان سطح شهر در حال اجراست و در فاز اول این طرح مسیر میدان غدیر تا میدان شهید سلیمانی کدگذاری، برداشت دیجیتال و در سامانه مخصوص بارگذاری شده است.