برگزاری نشست مشترک بسیج رسانه و جامعه پزشکی بابل
برگزاری نشست مشترک بسیج رسانه و جامعه پزشکی بابل
سکان نیوز؛ در آینده نزدیک در همکاری های مشترک بین دو قشر بسیج رسانه و جامعه پزشکی این شهرستان ، در برگزاری همایش‎ها و کارگاه‎های آموزشی-پژوهشی مشترک و اجرای طرح‎های پژوهشی مشترک، در دستور کار این دو ارگان قرار بگیرد.

به گزارش سکان، بسیج جامعه پزشکی شهرستان بابل در نشست هم اندیشی با بسیج رسانه این شهرستان ابراز داشت: بسیج جامعه پزشکی در راستای رسالت خود برای حفظ و ارتقاء سلامت جامعه و کمک به مجموعه بهداشت و درمان در شهرستان بابل اعلام آمادگی کرده است تا اعضای بسیج جامعه پزشکی به یاری کادر پزشکی و درمانی مجموعه و دانشگاه علوم پزشکی بشتابند.

پور نوروز بیان داشت: همکاری و تامین نیروی انسانی در حوزه های بهداشت، درمان، اداری، تیم های ضدعفونی و گندزدایی معابر، غربالگری تماس تلفنی، ترویج کمک های مومنانه،  را از جمله مهمترین اقدامات انجام شده از سوی بسیجیان جامعه پزشکی بابل برشمرد.

وی افزود:ارائه خدمات بهداشتی درمانی به بسیجیان ومردم خصوصا درمناطق محروم وروستایی از جمله اهداف این سازمان بوده است که در ۶گروه در طرح شهید رهنمون در مناسبتهای مختلف این طرح در این شهرستان اجرایی گردید.

مسئول بسیج جامعه پزشکی بابل عنوان داشت :با همکاری تمام اقشار مردم و با اجرای طرح شهید سلیمانی با محوریت محلات در شناسایی، پایش و قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا در پیشگیری،رهگیری و بیماری یابی وهمچنین در گام پنجم که واکسیناسیون اضافه شد بسیج جامعه پزشکی به عنوان متولی امر در بحث همکاری با مراکز بهداشتی برای حمایت از کسانی که در حوزه کرونا دچار مشکلات واسیب شدند کمک شایانی نمود.
پور نوروز در پایان سخنانش ضمن قدردانی از زحمات بسیج رسانه شهرستان بابل برای انعکاس تلاشهای کادر درمان اظهار داشت امید داریم در آینده نزدیک در همکاری های مشترک بین دو قشر بسیج رسانه و جامعه پزشکی این شهرستان ، در برگزاری همایش‎ها و کارگاه‎های آموزشی-پژوهشی مشترک و اجرای طرح‎های پژوهشی مشترک، در دستور کار این دو ارگان قرار بگیرد.