برگزاری نخستین گردهمایی هم اندیشی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران
برگزاری نخستین گردهمایی هم اندیشی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران
سکان نیوز؛ گردهمایی هم اندیشی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با هدف ارتقا بخشیدن به سیاست های بنیاد جهت کیفی سازی خدمات بهینه به جامعه ایثارگری و پرداختن به موضوعات مختلف اداری و ... برگزار گردید.

به گزارش ایثار واحد مازندران، نخستین گردهمایی هم اندیشی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با هدف ارتقا بخشیدن به سیاست های بنیاد جهت کیفی سازی خدمات بهینه به جامعه ایثارگری و پرداختن به موضوعات مختلف اداری با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان جویبار برگزار گردید.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در جمع مدیران بنیاد استان ضمن تسلیت ایام اسارت آل ا … و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید گرانقدر خطه لاله خیز مازندران گفت: امروز نام بلند شهدا در جای جای ایران اسلامی می درخشد و شهدای عزیز ما حماسه ای را در تاریخ خلق کردند که بی نظیر بوده است.
حجت الاسلام دکتر یوسف پور با بیان اینکه فلسفه وجودی انسان، دلسوزی و خدمت به خلق است اظهار داشت: خداوند ما را مامور کرده تا به بهترین بندگان خدا خدمت کنیم لذا باید شکر گزار باشیم که این لیاقت و سعادت را پیدا کردیم تا در این نهاد مقدس به این قشر با کرامت و دارای عزت خدمت کنیم.
ایشان افزود: فرصت ها را از دست ندهیم و از تمام داشته های خود برای رفع مشکل ایثارگران استفاده کنیم. مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: حب و دوستی خود را به ولایت بیشتر کنیم و اطاعت محض از فرمایشات مقام معظم رهبری مد ظله العالی داشته و در همه حال پیرو ولایت باشیم.
حجت الاسلام دکتر یوسف پور با بیان اینکه خدمت در بنیاد باید با عشق و علاقه همراه باشد عنوان کرد: کار برای ایثارگران خستگی ندارد و آنچه در توان داریم با اراده و انگیزه مضاعف به ایثارگران خدمت کنیم. ایشان اضافه کرد: خوش رفتاری و خوش اخلاقی را سرلوحه کار قرار دهیم و سختی کار را به شیرینی تبدیل کنیم.
مدیر کل بنیاد مازندران گفت: در کار اداری جدیت و همت داشته باشیم و پیگیری های ما به نگاه حل مشکل باشد.ایشان اضافه کرد: کار ایثارگران را به تاخیر نیندازیم و احساس مسئولیت بیشتری در قبال دغدغه ای ایثارگران در بخش درمان، اشتغال و …. داشته باشیم و سعی کنیم رضایت ایثارگران را جلب نمائیم و این مهمترین هدف سازمانی ما محسوب می گردد.
حجت الاسلام دکتر یوسف پور افزود: در این گردهمایی معاونین بهداشت و درمان، تعاون و امور اجتماعی، توسعه مدیریت و منابع انسانی، فرهنگی و روسای ادارات ستادی هر یک به طرح موضوعات تخصصی و بیان فعالیت ها و برنامه های پیش رو در سال جاری پرداختند. ایشان تصریح کرد: دیدگاهها و نظرات مدیران بنیاد استان در محور های مختلف و در حوزه خدمت رسانی مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
در ادامه این گردهمایی عباسعلی رضایی فرماندار ساری (مدیر کل اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران و برادر بزرگوار سه شهید والامقام رضایی ) با بیان اینکه خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران یک امر واجب است اظهار داشت: کار در بنیاد یک نعمت و فرصت است و خدمت در این نهاد مقدس فراتر از همه خدمت ها محسوب می گردد و این به خاطر جایگاه معنوی این قشر گرانقدر است.
فرماندار ساری با اشاره به اینکه خدمت رسانی به ایثارگران باید بی منت باشد عنوان کرد: هر کاری را که برای خانواده های عزیز شهدا، جانبازان و آزادگان انجام می دهیم با نگاه اخلاق مداری و عملکردی ببینیم و یک ارزیابی درست از نحوه ارائه خدمات به این قشر معزز داشته باشیم.
ایشان تصریح کرد: یاد و نام امام عظیم الشان و شهدای عزیز و کسانی که برای سربلندی و درخشندگی نظام و انقلاب اسلامی قدم برداشته اند باید گرامی داشته شود و همواره از آنان یاد شود لذا در این رسالت خطیر ( خدمت به ایثارگران ) غفلت نکنیم.
فرماندار مرکز استان دعای خیر والدین شهدا را بزرگترین عاملی دانست که سعادت فرد را در پی خواهد داشت گفت: دعای خیر پدران و مادران صبور و بزرگوار شهدا ما را در پیشرفت بسیاری از امور بیمه می کند.
رضایی با بیان اینکه بنیاد عبادتگاه محسوب می شود افزود: کار کردن در بنیاد و خدمت به انسانهای پاک و خالص خدا همانند نماز خواندن است و این توفیق بزرگی هست که نصیب هر کسی نمی گردد.
رضایی اظهار داشت: بنیاد خانه و مامن ایثارگر است لذا ایثارگر عزیزی که به لحاظ شرایط جسمی، زمانی که به بنیاد مراجعه می کند دست او را بگیریم و مشکل وی را حل کنیم کار بزرگی انجام ندادیم و این امر را برای خود یک وظیفه بدانیم.