برگزاری لیگ قهرمانان اسنوکر  پشت درب های بسته با قوانین سخت‌گیرانه
برگزاری لیگ قهرمانان اسنوکر  پشت درب های بسته با قوانین سخت‌گیرانه
سکان نیوز:لیگ قهرمانان اسنوکر از یکم تا ۱۱ ژوئن (۱۲ تا ۲۲ خرداد) پشت درب های بسته با قوانین سخت‌گیرانه برگزار خواهد شد.

به گزارش سکان نیوز/باشیوع کرونا اکثر مسابقات ورزشی لغو و به زمان دیگری موکول شد که اسنوکر هم از این قاعده مستثنی نبود. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان در اسنوکر با توجه به بحران همه گیر ویروس کرونا اکثر بازیکنان اسنوکر به کشورهای‌شان برگشته و برگزاری رقابت با رعایت قرنطینه ۱۴ روزه کار ساده‌ای نیست.

لیگ قهرمانان اسنوکر جهان قرار است با شکلی جدیدی از دوازدهم تا بیست و دوم خرداد ماه برگزار شود.

در این مسابقات ۶۴ بازیکن حضور دارند که قرار است پشت درب های بسته در مارشال آرنا (Marshall Arena) به رقابت بپردازند. در این مسابقات قوانینی شامل فاصله گذاری اجتماعی، انجام آزمایش های مربوط به ویروس کرونا اجرا خواهد شد.

مسئولین برگزاری این مسابقات درباره انتخاب مارشال آرنا برای برگزاری این مسابقات دلایلی چون فضای کافی برای استراحت بازیکنان و عدم خروج کارمندان و بازیکنان پس از ورود به محل مسابقات را بیان کرده اند.

رونی اُسالیوان، جاد ترامپ، نیل رابرتسون و مارک آلن از جمله بازیکنانی هستند که حضورشان در این مسابقه قطعی است.

مسئولین برگزاری این مسابقات گفته‌اند که قرار است از تمامی بازیکنان، کارمندان و هر شخصی که قرار است در این مسابقات حضور داشته باشد قبل از ورود به محل مسابقات، آزمایش کرونا خواهند گرفت و تا زمان مشخص شدن نتایج، تمامی افراد در قرنطینه قرار می گیرند. همچنین آنان بیان کردند که جواب تست منفی آزمایش مجوز حضور بازیکنان در این مسابقه است.

لازم به ذکر است اسنوکر بازان تمامی مسابقات گروهی را در یک روز انجام خواهند داد و در طول این مدت محل مسابقات را ترک نخواهند کرد.

رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مسابقات، رعایت حداقل فاصله دو متری بازیکنان در طول مسابقه، استفاده از مواد ضد عفونی کننده بازیکنان قبل از رقابت، ممنوعیت دست دادن بعد از اتمام بازی، عدم دسترسی مهمانان به بازیکنان و حضور تمام وقت پرسنل درمان در مسابقات سایر اقدامات بهداشتی است که قرار است در این مسابقات صورت گیرد.

  • نویسنده : 1161