برگزاری دوره های تربیت معلم قرآن کریم سطح 1 در شهرستان میاندورود
برگزاری دوره های تربیت معلم قرآن کریم سطح 1 در شهرستان میاندورود
سکان؛ حجت الاسلام ابوذر کاظمیان با اشاره به تاسیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود ،گفت ؛ به همت دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود برای اولین بار دوره تربیت معلم قرآن کریم سطح 1 در این شهرستان برگزار می شود .

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود ، حجت الاسلام ابوذر کاظمیان ،رییس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با تاکید بر برنامه ریزی دقیق و اثرگذار فعالیت های قرآنی ، اظهار داشت : با هدف گسترش فعالیت های آموزشی و تخصصی قرآن کریم ، برای اولین بار ، دوره تربیت معلم قران کریم سطح 1 به همت دارالقرآن تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار می شود .
وی در ادامه با اشاره به زمان ثبت این دوره که تا پایان دی ماه می باشد ، افزود: این دوره با هدف ارتقاء سطح کیفی فعالیت های آموزشی قرآن کریم در این شهرستان ویژه برادران و خواهران برگزار می شود .
حجت الاسلام ابوذر کاظمیان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت قرآن کریم در کاهش آسیب های خانواده و اجتماع ، تصریح کرد: یکی از مهم ترین راه های کاهش و رفع آسیب های اجتماعی در خانواده و اجتماع توجه به انس با قرآن کریم در خانواده و جامعه و گسترش و ترویج فعالیت های قرآنی است که قطعا این دوره های آموزشی برای فعالان قرآنی می تواند بسیار موثر باشد .

لازم به توضیح است ،دوره تربیت معلم قرآن کریم سطح 1 شهرستان میاندورود توسط دارالقرآن تبلیغات اسلامی شهرستان برگزاری می شود و متقاضیان جهت ثبت نام با شماره 09113554180خانم زارع و شماره 09119287551آقای طاهری تماس حاصل فرمایند.