برگزاری جلسه هیئت رئیسه دانشکده پرستاری و مامایی
برگزاری جلسه هیئت رئیسه دانشکده پرستاری و مامایی
جلسه هیئت رئیسه دانشکده پرستاری و مامایی چهار شنبه 28 مهر ماه 1400 با حضور اعضای هیئت رئیسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پرستاری و مامایی، در ابتدای جلسه بعد از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی رئیس دانشکده، ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت و ولادت امام جعفر صادق(ع) را تبریک گفت.
در ادامه جلسه بخشنامه ارسالی به دستگاه های اجرایی و ادارات جهت شروع به کار کارکنان قرائت و بر لزوم اجرای مفاد آن تاکید شد، طبق این بخشنامه افراد واکسینه نشده جهت حضور در محل کار باید هر سه روز یکبار با هزینه شخصی تست کرونا انجام و به دانشکده ارائه دهند.
در این جلسه پیشنهادات اجرایی ارائه شده حاصل از طرح بررسی مدیریت منابع انسانی استراتژیک دانشکده به سرپرستی دکتر امام زاده قاسمی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد برای اجرا حسب مورد به معاونان مربوطه ارجاع شود.
موضوع تقدیر از برگزار کنندگان جشنواره خودمراقبتی سال ۱۴۰۰ مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد و همچنین مقرر شد در مراسمی از پروانه عسگری دانشجوی دکترای پرستاری دانشکده که موفق به اخذ جایزه بنیاد البرز شد تقدیر شایسته انجام شود.
در ادامه جلسه موضوع مکان های اجاره ای دانشکده مورد بررسی قرار گرفت و سایر موارد ارجاعی معاونت ها بررسی و در مورد آنها تصمیم گیری شد.

  • نویسنده : دانیک
  • منبع خبر : دانشگاه علوم پزشکی تهران،