برگزاری آزمون دکتری در ۵ نوبت و کارشناسی ارشد در ۴ نوبت توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران
برگزاری آزمون دکتری در ۵ نوبت و کارشناسی ارشد در ۴ نوبت توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران
سکان نیوز/تا کنون بیش از ۱۷ هزار محتوا در سامانه نوید بار گذاری شدو ۷ هزار دانشجو در ۲۸۰ آزمون به صورت آنلاین شرکت کردند ‌.

سکان نیوز/معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به برگزاری آزمون دستیاری علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: آزمون دکتری از ۱۰ تا ۱۲ مرداد در ۵ نوبت و کارشناسی ارشد در ۲۳ و ۲۴ مرداد در ۴ نوبت برگزار می شود.

? دکتر غلامعلی گدازنده تعداد شرکت کنندگان در آزمون دکتری را ۴۲۹ نفر و کارشناسی ارشد را ۳۳۵۳ نفر عنوان کردوافزود: این آزمون ها براساس پروتکل های بهداشتی و با فاصله یک متر و ۸۰ سانتی متر برگزار می شود .

? وی با بیان این که افراد مبتلا نیز براساس فرم خوداظهاری در فضایی جداگانه امتحان می دهند، به برگزاری آزمون های دانشگاه به صورت آنلاین اشاره کرد و ادامه داد: تا کنون بیش از ۱۷ هزار محتوا در سامانه نوید بار گذاری شدو ۷ هزار دانشجو در ۲۸۰ آزمون به صورت آنلاین شرکت کردند ‌.

? دکتر گدازنده به برگزاری دفاع پایان نامه به صورت آنلاین اشاره کرد و افزود: بسیاری از دانشکده ها کلاس ها را به صورت آنلاین برگزار کردند و این ترم نیز دوره های توانمند سازی اساتید برگزار می شود تا فرم جدیدتری برای آموزش مجازی دانشجویان ارائه شود.