برپایی پردیس های فرهنگی و هنری در محله های منطقه 15
برپایی پردیس های فرهنگی و هنری در محله های منطقه 15
سکان نیوز؛ شهردار منطقه 15 از اجرای ده ها عنوان برنامه با شعار «مرد میدان» به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها و ایام فاطمیه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 15، سید مهدی صباغ ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) از تقارن این ایام با سالگرد شهادت سردار دل ها به نیکی یاد کرد و افزود: برنامه های پیش بینی شده با محوریت مساجد، بسیج و تشکل های مردمی و با همکاری نواحی هفتگانه از 10 دی آغاز شده است.

شهردار منطقه به تشریح برنامه های این حوزه پرداخت و گفت: در 4 حوزه فرهنگی، ورزش، آموزش های شهروندی و سلامت برنامه ریزی هایی برای بهره حداکثری اقشار مختلف مردمی از این ایام شده و برپایی پردیس فرهنگی، موکب، ایستگاه صلواتی، اجرای تئاتر خیابانی و برنامه های میدانی در محله ها از مهمترین اقدامات این منطقه خواهد بود.

به گفته او برگزاری نمایشگاه عکس، مسابقات فرهنگی، برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری، ورزشی، روایت گری، مسابقات مختلف کتاب و کتابخوانی، سربازان حاج قاسم، مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، میهمانی لاله ها و دیدار با خانواده شهدا، ویژه برنامه نذر حاج قاسم، ختم گروهی ادعیه قرآنی و فاتحه و تولید کلیپ های موضوعی از مهمترین برنامه های فرهنگی این ایام است.

او اضافه کرد: اعزام دانش آموزان به همایش بزرگ یاران دبستانی حاج قاسم و نامه ای به آسمان، جشنواره “سردار دل ها” در ۱۳ محور با مشارکت آموزش و پرورش، اجرای طرح دیوار نگاره با عنوان “مشق دلدادگی”، ویزیت و مشاوره رایگان پزشک و روانشناس ویژه بیماران سالمند و محروم، جمع آوری دارو و لوازم پزشکی و تحویل به بیماران نیازمند، نذرخون، مراسم زیارت عاشورا در ایستگاههای ورزشی و کوهپیمایی بانوان ورزشکار بسیجی از اقدامات ویژه معاونت فرهنگی و اجتماعی در این هفته خواهد بود.

برپایه این گزارش؛ با هدف هویت بخشی سیمای بصری؛ پوستر و بنرهای تبلیغاتی با موضوع حاج قاسم و تقارن آن با ایام شهادت حضرت زهرا(س) تهیه و در معابر و ساختمان های منطقه نصب شده است.