برند IUMSTV نخستین متولی تولید محتوای نوین سلامت در ایران می شود
برند IUMSTV نخستین متولی تولید محتوای نوین سلامت در ایران می شود
سکان نیوز؛ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران از راه اندازی نخستین استودیو با برند IUMSTV برای تولید محتوای نوین سلامت جهت بهره مندی عموم مردم با مشارکت گروه های تخصصی پزشکی خبر داد.

به گزارش سکان، محمد حسین کفائی مهر در گفت وگویی در این خصوص بیان داشت: تولید محتوا در حوزه سلامت آنچنان متولی مشخصی نداشت درحالیکه یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب نیز بحث فضای مجازی است و به فرموده ایشان: «فضای مجازی از فضای حقیقی نیز بزرگتر شده است».
وی ادامه داد: همچنین دغدغه دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز بر این بود که دانشگاه در زمینه فضای مجازی، ورود حرفه ای داشته باشد و متولی تولید محتوای نوین سلامت در کشور شود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران تصریح کرد: براین اساس با حمایت همه جانبه ریاست دانشگاه و اعضای هئیت رئیسه، تفاهم نامه ای منعقد شد و فضایی به صورت استودیو برای تولید محتوای نوین سلامت در اختیار روابط عمومی دانشگاه قرار گرفت.
کفائی مهر ادامه داد: فعالیت استودیو سلامت با کمک تمام اساتید حوزه های مختلف، دانشکده ها، دانشجویان، بلاگرها، اینفلوئنسرها و افرادی که در این حوزه فعالیت دارند شروع به کار کرده است.
وی گفت: به امید خدا، برند IUMSTV به زودی به عنوان یک تلویزیون اینترنتی علمی در حوزه سلامت برای نخستین بار در کشور مسیر خود را ادامه خواهد داد تا بتواند جایگزینی مناسب برای هژمونی غیر اصولی شود که سلامت مردم ایران زمین را به خطر انداخته جلوگیری و دغدغه های رهبر معظم انقلاب نسبت به جلوگیری از هرج و مرج فضای مجازی گرفته شود.
کفائی مهر ادامه داد: جمع آوری اطلاعات این استودیو سلامت از طرف گروه های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی ایران فراهم می شود، کما اینکه در زمینه تولید محتوا از طرف دانشجویان پزشکی، پیراپزشکی و علاقه مندان دیگر نیز بهره خواهیم گرفت.
کفائی مهر خاطرنشان کرد: دانشگاه ایران برای تمامی اقشار مردم کشور برنامه تخصصی تدوین کرده است، به شکلی که برای نخستین بار زبان اشاره؛ لایوهای اینستاگرامی اضافه شده است تا این قشر محروم از خدمات رسانه ای بتوانند به راحتی همراه همیشگی فضای مجازی دانشگاه ایران شوند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطرنشان کرد: از همه اساتید و دانشجویان دعوت می کنیم تا با همراهی این پروژه کشوری، گامی موثر در سلامت کشور بردارند.