برنامه هاي تشويقي ويژه مشتركان صنعتي خوش مصرف در نظر گرفته مي شود
برنامه هاي تشويقي ويژه مشتركان صنعتي خوش مصرف در نظر گرفته مي شود
سکان نیوز؛ مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان گيلان گفت: باتوجه به سرماي هوا و افزايش مصرف گاز در سطح كشور، نيروگاه هاي توليد برق نيز كه با مصرف گاز فعاليت مي كنند در وضعيت هشدار قرار دارند و براساس پيش بيني ها، زمستان سرد و سختي را پيش رو خواهيم داشت و در صورت عدم توجه به مصرف بهينه انرژي، در تامين برق و گاز ممكن است با مشكلاتي مواجه شود.

محمداسماعيل هنرمند خاطرنشان كرد: به منظور مديريت مصرف بهينه ي انرژي و رصد فعاليت دستگاه هاي اجرايي در اين زمينه، با اعزام تيم هاي تخصصي ، مصرف ادارات استان مورد پايش و مميزي قرار مي گيرد.
مديرعامل توزيع برق گيلان اعلام كرد: در راستاي دستورالعمل هاي ارسالي از سوي شركت توانير مبني بر لزوم برداشتن فشار از نيروگاههاي توليد برق در فصل سرد، اينشركت طرح تعديل موقت روشنايي معابر را در استان اجرا كرد تا روشنايي برق و گرماي منازل هموطنان پايدار بماند.
هنرمند تصريح كرد: همانند فصل تابستان ضمن مكاتبه با صنايع فعال در استان، اقدامات تشويقي ويژه مشتركان صنعتي براي زمستان هم پيش بيني شده تا به نحوي شايسته در مصرف گاز و برق صرفه جويي و مديريت صورت پذيرد .
وي در پايان تصريح كرد: راحت ترين راه براي اعلام مشكلات حوزه برق از سوي مردم دانلود و نصب اپليكيشن برق من مي باشد كه از طريق سايت شركت به آدرس www.gilanpdc.ir قابل دسترس است.