برقرساني به سه روستا در شهرستان كوهدشت
برقرساني به سه روستا در شهرستان كوهدشت
سکان نیوز؛ مديرعامل توزيع برق لرستان اظهار داشت: برقرساني به روستاهاي فوق در كمتر از 10 روز و با هزينه اي قريب به 10 ميليارد ريال صورت گرفت.

مهندس فريدون خودنيا اظهار داشت: برقرساني به روستاهاي فوق در كمتر از 10 روز و با هزينه اي قريب به 10 ميليارد ريال صورت گرفت.
مهندس خودنيا گفت: برقرساني به روستاها يكي از شاخصه هاي رسيدن به كاهش محروميت ، توسعه پايدار و زمينه ساز مهاجرت معكوس و همچنين جلوگيري از مهاجرت به شهرها مي باشد.
مهندس خودنيا گفت:جهت برقرساني به اين روستاها 1700 متر شبكه فشار متوسط و 1100 متر شبكه فشار ضعيف و سه دستگاه پست هوايي احداث شد و 32 خانوار از نعمت برق برخوردار شدند.
وي در ادامه با اشاره به اينكه اكثر روستاهاي بالاي 10 خانوار استان از نعمت برق برخوردارند؛ ابراز داشت: با توجه به گستردگي و پراكندگي روستاهاي استان و همچنين شرايط سخت كوهستاني و صعب العبور بودن راه دسترسي و…، خوشبختانه با تلاش نيروهاي زحمت كش اين شركت، توانسته ايم 98 درصد از روستاهاي بالاي 5 خانوار را برقرساني نماييم و ان شاءالله بتوانيم در آينده ي نزديك برق رساني به ديگر روستاهاي فاقد برق را انجام و جشن پايان برقرساني به روستاهاي بالاي 5 خانوار را برگزار نماييم.