بررسی عملکرد 7 ماهه وزیر تعاون و کار توسط کمیسیون اجتماعی
بررسی عملکرد 7 ماهه وزیر تعاون و کار توسط کمیسیون اجتماعی
سکان نیوز؛ رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی عملکرد وزیر تعاون و کار خبر داد.

ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این کمیسیون خبر داد و گفت: یک کمیته دیگری نیز برای بررسی عملکرد سازمان تامین اجتماعی و مجموعه‌های زیر مجموعه آن در کمیسیون تشکیل شده است.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که در کمیته بررسی عملکرد سازمان تامین اجتماعی بررسی خواهد شد درباره عزل و نصب‌های است که اخیراً در آن مجموعه انجام شده است.

نماینده گرمی در مجلس درباره تشکیل کمیته ارزیابی عملکرد وزیر تعاون، افزود: پس از بازگشت نمایندگان از حوزه‌های انتخابیه خود این کمیته فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و قرار شده است ظرف 45 روز گزارش خود را به کمیسیون ارائه کند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره مبنای تشکیل این کمیته، اضافه کرد: این کمیته بر مبنای 3 محور یعنی قول‌هایی که وزیر در جلسه رای اعتماد داده بود، وعده‌های که در کمیسیون داده‌اند و وعده‌هایی است که درباره اشتغال داده‌اند است.

اسماعیلی تصریح کرد: پس از تدوین گزارش و قرائت آن در صحن علنی پارلمان یک نسخه از آن در اختیار رئیس‌جمهور قرار خواهد گرفت تا وی نیز در جریان عملکرد وزیر تعاون در 7 ماه گذشته قرار گیرد.